Altijd actuele informatie via Mijn.NN over claims en
hypotheekaanvragen
27-08-2004
Vanaf heden biedt Nationale-Nederlanden het intermediair via
Mijn.NN.nl een volledig en actueel inzicht in de status van
particuliere schadeclaims. Ook voor hypotheekaanvragen is de
statusinformatie binnenkort beschikbaar via Mijn.NN.nl. Alle realtime
statusinformatie is iedere werkdag en zaterdagochtend beschikbaar. Met
deze nieuwe functionaliteit zet Nationale-Nederlanden een belangrijke
stap in het verbeteren van haar service aan het intermediair.
Via de statusinformatie wordt het intermediair per schadegeval op de
hoogte gehouden over de afhandeling van de claim en de reeds
uitgekeerde schadevergoeding. Bij de hypotheekaanvraag wordt inzicht
gegeven in de voorbehouden die akkoord zijn of nog worden verwacht.
Ook wordt het intermediair op de hoogte gehouden van openstaande
acties, zowel van Nationale-Nederlanden als van de klant of het
intermediair zelf.
Nationale-Nederlanden