Vereniging van communicatie advies bureaus (VEA)

15-09-04 3e nationale e-mail marketing conferentie.

E-mail als een volwassen medium, onderdeel van crm-systemen, geintegreerd in het marketingbeleid, en met regels rond wat wel en niet mag.Door dit succes, staat de effectiviteit van e-mail marketing ook onder druk: teveel mail, teveel spam. E-mail blijft echter een unieke communicatiekanaal, ook in de combinatie met andere kanalen. De 3e nationale e-mail marketing conferentie beantwoord aan de hand van case studies, onderzoekspresentaties, en strategie sessies o.a. de volgende vragen:

* Hoe effectief is e-mail marketing?

* Hoe valt u op in de inbox?

* Zelf doen of uitbesteden?

* Wat doen de grote consumentenbrands?

* Welke rol heeft e-mail in b-t-b marketing?

Tijdens de conferentie worden ook de publishing awards uitgereikt: de 6 beste e-mailcampagnes van afgelopen jaar worden hier gepresenteerd.

VEA-leden krijgen 100 euro korting op de deelnamekosten

Wie:dm-marketing, sales, communicatie medewerkers Aanmelden: voor meer informatie
Waar: Media Plaza, Utrecht
Wanneer: 15 september