Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

VOL GAS VOORUIT...

DJ JOCHEN MILLER PRESENTEERT NIEUWE BMW 1-SERIE

Uden, 9 september 2004 - Na vele geruchten, spionagefoto´s en tekeningen is de BMW 1-serie nu bijna officieel. Op vrijdag 17 en zaterdag 18 september vindt de spetterende lancering plaats. Jochen Miller, de populaire trance en techno dj, verbindt zijn naam en imago aan de sportieve en comfortabele BMW 1-serie, door de lancering muzikaal te ondersteunen én door binnenkort als één van de eersten in de gloednieuwe BMW 1-serie gesignaleerd te worden op de weg.

Jochen Miller vol gas vooruit
Dat BMW niet alleen voor oud maar ook voor jong is, illustreert de nieuwe spraakmakende samenwerking met de dynamische trance/techno dj Jochen Miller. Hij verzorgt zowel op vrijdagavond de 17e als op zaterdag 18 september de muziek bij de lancering van het nieuwe, hedendaagse autoconcept. Op een drietal BMW 1-serie modellen na wordt de showroom volledig leeggereden en voor de gelegenheid omgebouwd tot een party locatie, waar het glazen pand van BMW-dealer Nobracars in Uden zich uitstekend voor leent. En dat is nog niet alles. De 25-jarige Jochen Miller is binnenkort zelf als één van de eersten in Nederland de trotse bezitter van een BMW 1-serie exemplaar!

Fijnst sturende diesel van dit moment
De landelijke introductie van de nieuwe BMW 1-serie vindt zaterdag 18 september plaats. Op vrijdagavond is er een voorpremière bij NobraCars in Uden, voor VIPS, relaties en pers. De dag daarna is NobraCars (aan de Hoevenseweg 22 in Uden) tussen 10:00 en 16:30 uur voor iedereen geopend. Het grote verschil tussen de nieuwe 1-serie van BMW en de meeste andere automobielen in deze klasse zit in het concept: motor voorin, aandrijving op de achterwielen. Dit voor BMW zo kenmerkende aandrijvingsconcept vormt samen met de krachtige motoren een nieuw alternatief. Daarbij komt vernieuwende techniek die bestaat uit diverse ergonomische vindingen, heerlijke sportstoelen en de bewezen actieve veiligheid van BMW. Het geheel wordt afgemaakt door de eigenzinnige vormgeving van de huidige BMW-generatie.

Vanity
Een aantal dagen na de 1-serie lancering, is de release van Jochen's nieuw track 'Vanity' die uitkomt op het label ID&T Music. In oktober 2004 staat de verschijning van de 5e Matrixx compilatie in de planning; deze zal net als de voorgaande vier cd's weer door Jochen zelf samengesteld en gemixt worden.

Jochen Miller, dé verrassing van het jaar genoemd in ID&T magazine, behaalde vorig jaar in de eerste editie van de Dutch DJ Award vanuit het niets de 14e plaats. Ook dit jaar doet hij van zich spreken door middel van een nieuwe naam, nieuwe solo optredens en nieuwe producties. Tot 2 oktober aanstaande kan er op Jochen Miller gestemd worden voor de internationale Top 100 DJs Poll 2004, via: www.djmag.com/vote.asp. Het management van Jochen Miller is in handen van Dutch DJ Agency, de public relations worden verzorgd door USP PR & Communicatie. Zie: www.jochenmiller.nl.