TROS

Afdeling Communicatie
Hilversum, 20-09-2004

Internet
RADAR
www.trosradar.nl

RADAR -SITE IN NIEUW JASJE

De website van het TROS-consumentenprogramma Radar is vernieuwd.

De homepage is overzichtelijker en de nieuwe indeling van de onderwerpen in dossiers maakt de site toegankelijker. Daarnaast kunnen consumenten zich op de nieuwe website aanmelden om aan het grootste consumentenpanel van Nederland deel te nemen. Hier hebben zich inmiddels 33.000 testpanelleden voor ingeschreven.

Ook wordt dit jaar de Loden Leeuw 2004 uitgereikt, de publieksprijs voor de meest irritante tv-reclame. Via de site kan het publiek een suggestie doen voor de meest irritante spot. De nominatieronde is inmiddels gestart.

De Radar-redactie vult de webpagina's en dossiers dagelijks aan met het laatste nieuws zodat de bezoekers van de site altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen. De site van Radar is dit jaar een van de tien meest bezochte sites van de Publieke Omroep met gemiddeld bijna 223.000 unieke bezoekers per maand. Het grootste deel van de bezoekers klikt door naar het succesvolle consumentenforum.

Bekijk de nieuwe site van Radar op www.trosradar.nl