Ingezonden persbericht


Persbericht

Utrecht, 20 september 2004

Overal te horen en te zien
Openbaar Vervoer-branche
promoot reisinformatie

Vanaf september zet de OV-branche ook reisinformatie in als marketinginstrument om de groei van het aantal reizigers in het openbaar vervoer te stimuleren. Tijdens de Week van de Vooruitgang waarin OV-promotiedag (21 september a.s.) extra aandacht krijgt, start REISinformatiegroep -het bedrijf achter 9292- met een promotiecampagne via abri's, radiospots en stickers op vele OV-voertuigen. Dit om het 9292-servicenummer extra onder de aandacht te brengen van de (keuze)reiziger die van deur-tot-deur wil reizen. Centraal in deze campagne staan de introductie van het nieuwe en opvallende 9292-logo en de persoonlijke service die de 9292-reisadviseurs verlenen, voor reizigers die thuis of onderweg vragen hebben over het reizen per openbaar vervoer. De drukbezochte openbaar vervoersite www.9292ov.nl die gratis deur-tot-deur reisadviezen verstrekt heeft voor de campagne ook een metamorfose ondergaan.

//////