MediaPlaza
Don Peppers: Interactive marketing Introductie
VIP-diner en lunch seminar met Don Peppers
Uniek en eenmalig 1-op-1 evenement
Introductie
Woensdag 22 september en donderdag 23 september 2004
Media Plaza, Utrecht
Naar aanleiding van de gezamenlijke introductie van Peppers & Rogers
Group (PRG) en Carlson Marketing Group op de Nederlandse markt, is
PRG-oprichter Don Peppers de key note spreker op een tweedaags event.
Op woensdag 22 september zal Don Peppers tijdens een besloten
VIP-diner zijn visie geven op CRM bedrijfsstrategieen, waarna hij op
donderdag 23 september tijdens een interactieve lunch een lezing zal
houden over het verleden en de toekomst van CRM.Tijdens de
interactieve lunch spreekt Don Peppers over de evolutie van CRM in de
laatste 10 jaar, de toekomst van CRM en de voorwaarden voor 1 op 1
marketing.
Lees hier een korte biografie van Don Peppers.
Voor wie bestemd?
Het VIP-diner is een besloten bijeenkomst waarvoor persoonlijke
uitnodigingen worden verstuurd. De interactieve lunch op donderdag 23
september is speciaal bedoeld voor CRM-managers, marketing- en
communicatiemanagers en IT-specialisten op CRM gebied.
Meer informatie
Voor de interactieve lunch is een maximaal aantal deelnemers van 200
personen. Schrijf u dus snel in voor deze persoonlijke ontmoeting met
Don Peppers via de 'Inschrijven' button.
Wilt u meer weten over deze bijeenkomst, neem dan contact op via
programma@marketingplaza.nu
Don Peppers
Don is the acclaimed co-author, with Martha Rogers, Ph.D., of several
highly acclaimed business books on the subject of Customer
Relationship Management (CRM). The One to One Future (1993) coined the
phrase "one to one marketing," and Enterprise One to One (1997) showed
how CRM strategies and interactive marketing should be applied
differently in different business situations. The One to One
Fieldbook, co-authored with Bob Dorf (former president of Peppers and
Rogers Group), was released in January 1999, and is a virtual
"practice guide" for CRM implementations. Their fourth book, The One
to One Manager, published in October 1999, is the first in a new
series of corporate case histories documenting one-to-one strategies
and implementation. His second book, One to One B2B was published in
2001.
Don is a partner at Peppers and Rogers Group, a management consulting
firm with offices throughout the United States as well as in Europe,
Latin America, and South Africa.
Don is also the author of Life's a Pitch - Then You Buy, based on his
own career as a new business rainmaker for world-class advertising
agencies, including Chiat/Day and Lintas:USA. He capped his
advertising career as the CEO of Perkins/Butler Direct Marketing, a
top-20 US direct-marketing agency. He and Martha were named 1998
Direct Marketers of the Year by Direct Marketing Days in New York.
Prior to marketing and advertising, Don worked as an economist in the
oil business and as the director of accounting for a regional airline.
He holds a Bachelor's Degree in astronautical engineering from the
U.S. Air Force Academy, and a Master's Degree in public affairs from
Princeton University's Woodrow Wilson School. He and his wife, Pamela
Devenney, formerly a professional photographer and television
commercial producer, live in Connecticut with their five children.