Ingezonden persbericht


Persbericht

17 september 2004

De Financial Times en Sony Ericsson lanceren mobiele nieuwsdienst Vandaag kondigen de Financial Times en Sony Ericsson een nieuwe mobiele dienst aan waarmee consumenten het laatste wereld- en financiële nieuws, commentaren en analyses van FT.com op hun mobiele telefoons kunnen ontvangen. De dienst is vanaf 22 september wereldwijd toegankelijk via www.SonyEricsson.com/services.

Gebruikers van Sony Ericsson mobiele telefoons kunnen - wanneer zij maar willen - het laatste wereldnieuws via FT.com op hun mobiele telefoon ontvangen. Voor een bedrag van ¤5 of US$5 kunnen zij zich via Sony Ericsson's Fun & Downloads portal 30 dagen lang abonneren. Voor wie de dienst wil uitproberen is er een proefabonnement voor één dag, dat via WAP kan worden gedownload.

De nieuwsdienst is gemakkelijk te installeren en net zo eenvoudig te gebruiken. Toegang wordt verkregen via een enkele klik en met behulp van eenvoudige navigatie. Het beeldscherm wordt volledig gebruikt en de inhoud wordt automatisch geactualiseerd, zonder dat de gebruiker hiervoor actie hoeft te ondernemen.

De nieuwsdienst is beschikbaar voor de volgende modellen Sony Ericsson- telefoons: T610, T630, Z600, K500i, K700i, P800, P900, P910i en Z1010.

Sony Ericsson Mobile Communications ontwikkelt veelzijdige mobiele telefoons, accessoires, PC-kaarten en M2M oplossingen voor de wereldwijde communicatiemarkt. Het bedrijf is in 2001 opgezet als een joint venture door Ericsson en Sony. Het hoofdkwartier bevindt zich in London en er werken in totaal 5.000 mensen, onder andere op de verschillende R&D sites in Europa, Japan, China en Amerika.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de internetsite (www.SonyEricsson.com/nl) of u kunt contact opnemen met het Call Center (0900-8998318). Dit nummer is bereikbaar van maandag t/m vrijdag, van 08.30 uur tot 18.00 uur en kost 10 cent per minuut.

Alle Sony Ericsson persberichten zijn te vinden op http://www.SonyEricsson.com/nl.

The Financial Times Group

De Financial Times Group, een van 's werelds meest toonaangevende bedrijven op het gebied van zakelijke informatie, brengt een grote hoeveelheid zakelijke informatie en diensten aan de groeiende groep van internationale zakenmensen. De FT Group bestaat onder andere uit de Financial Times, FT.com, het FT Group's pan-Europese netwerk van nationale zakelijke kranten en online diensten, FT Interactive Data en FT Business. De FT Group is onderdeel van de internationale mediagroep Pearson plc.

NOOT VOOR DE REDACTIE (

Ingezonden persbericht