Ingezonden persbericht


Persbericht: Steven Pieneman maakt overstap naar MarketingXperts

Per 1 september heeft Steven Pieneman zich bij MarketingXperts, het marketingbureau van oprichters Richard van Hooijdonk en John de Vroede, aangesloten als interactief marketeer. Pieneman, oprichter van de online marketing portal Admanager, krijgt de verantwoordelijkheid voor de online trajecten ten behoeve van de snel groeiende klantenlijst MarketingXperts. Marketing via Internet, e-mail en mobiele telefoon spelen een steeds belangrijkere rol binnen de marketing. MarketingXperts wil zich door middel van verrassende online concepten onderscheiden en heeft door het binnenhalen Steven Pieneman een "xpert" binnen de organisatie.

Steven Pieneman startte in 2001 de online marketing portal Admanager.nl. Deze portal is uitgegroeid tot een van de belangrijkste informatiebronnen inzake online marketing en mobile marketing. De afgelopen twee jaar was Pieneman docent Nieuwe Media aan de Inholland Hogeschool. Tevens is hij mede-auteur van de Adformatie-uitgave WebDesk en is hij jury-lid geweest voor de awarduitreiking voor interactieve marketing, de Spinawards.

"We zijn zeer blij dat Steven Pieneman de gelederen van onze organisatie komt versterken", aldus van Hooijdonk. "Onze klanten vereisen een sterke marketingaanpak", vervolgt De Vroede. "Een goede online aanpak is daarbij standaard aangezien wij voor onze klanten kiezen voor een multimediale strategie waarbij alle marketingkanalen zich met en door elkaar versterken". Van Hooijdonk: "Internet en mobiele marketing spelen daarin een onmisbare rol".

Over MarketingXperts
MarketingXperts is afgelopen voorjaar opgericht door Richard van Hooijdonk en John de Vroede. Van Hooijdonk was voorheen binnen de DSB-groep verantwoordelijk voor de marketing en media-inzet van merken als Frisia, Postkrediet, Becam, Lenen.nl en DSB Bank. Onder zijn marketingverantwoordelijkheid is het marktaandeel van DSB Groep de markt voor consumptief flink gestegen. De Vroede was de afgelopen 4 jaar verantwoordelijk voor de online inkomsten van Wanadoo Nederland en heeft samen met de grootste sites en portals van Nederland zoals MSN, Lycos, Tiscali en IPMedia, de STIR, Stichting Internet Reclame opgericht. Hiervoor was John de Vroede in diverse management en salesfuncties werkzaam bij o.a. de Gooi en Eemlander, PCM, Mediamax en Viacom Outdoor.

MarketingXperts B.V.
J.C. Geesinkweg
1096 AZ Amsterdam
KvK: 301898272
Telefoon
Telefax
E-mail fax
GSM
020 - 561 6288
020 - 561 6666
0848 - 348932
06 - 524 06 524

www.marketingxperts.nl marketingxperts.blogs.com