RIGU SOUND B.V.

Music Store haalt omvangrijke spotcampagne uit de lucht

PERSBERICHT

Roelofarendsveen, 23 september 2004

Music Store haalt omvangrijke spotcampagne uit de lucht vanwege overlijden André Hazes

Top-cds van 19,99 voor 9,99. Onder andere André Hazes, 25 jaar. Alleen bij Music Store! Zo luidde de boodschap die vanaf woensdag jl. op vrijwel elke radiozender te horen was.

In samenwerking met leverancier EMI biedt Music Store exclusief toptitels aan voor 9,99 per stuk! Naast Blof - Omarm, René Froger - Platinum Collection, Trijntje Oosterhuis, Strange Fruit, Hits van Rob de Nijs en Het beste van Ruth Jacott vormt ook de 2-cd van André Hazes, 25 jaar, een prominent onderdeel van deze campagne. Behalve op de winkelvloer en in de huis-aan-huis folder van Music Store, werd de actie groots de ether in geblazen. Uit respect voor André, wiens repertoire grote belangstelling geniet onder de Music Store klanten, heeft Music Store de omvangrijke spotcampagne aangepast.

Noot voor de redactie,