KWIK-FIT

NDA: Kwik-Fit misleidt geen klanten

Nederlandse Dealer Associatie weerspreekt gedraging: NDA: Kwik-Fit misleidt geen klanten

Harderwijk, 23 september 2004. De Nederlandse Dealer Associatie (NDA) weerspreekt met klem dat Kwik-Fit haar klanten misleidt. Dat staat in de fax die de NDA aan Kwik-Fit heeft gestuurd.

De NDA beweerde eind vorige week ten onrechte in diverse media dat Kwik-Fit haar klanten misleidt. Die negatieve publiciteit heeft Kwik-Fit doen besluiten een kort geding aan te spannen tegen de NDA. In een fax die Kwik-Fit daarop van de Dealerorganisatie heeft ontvangen, staat dat de NDA 'de verweten gedraging met klem weerspreekt'

Retail Directeur Jeroen van der Marel: 'Kwik-Fit bedient per jaar meer dan 1 miljoen klanten. Daar gaan we uiterst zorgvuldig mee om, van misleiding van onze klanten is dus geen enkele sprake. Dat de NDA nu met klem weerspreekt dat Kwik-Fit klanten misleidt is een begin en geeft Kwik-Fit de overtuiging dat de dealerorganisatie wel hard schreeuwt, maar geen feiten aandraagt.'

Kwik-Fit biedt haar klanten een transparante Grote onderhoudsbeurt aan voor een vaste, lage prijs vanaf 159,-, waarbij automobilisten vooraf exact worden geïnformeerd over de werkzaamheden die worden uitgevoerd. Ook ontvangt elke klant het inspectieformulier met alle gecontroleerde punten en reparatie-advies.


---

///////////