Gemeente Heusden


Consumentenenquête in Vlijmen, Haarsteeg en Nieuwkuijk. 28-9-2004

In de maand oktober zal een groot aantal inwoners uit Vlijmen, Haarsteeg en Nieuwkuijk telefonisch worden benaderd voor een consumentenenquête. Dit gebeurt in opdracht van Ondernemersvereniging Hartje Vlijmen, de Vlijmense Ondernemersfederatie, de gemeente Heusden en de Kamer van Koophandel Oost-Brabant.

De consumentenenquête wordt uitgevoerd door onderzoeks- en adviesbureau BRO. Het doel van de enquête is om het koopgedrag van de inwoners van Vlijmen, Haarsteeg en Nieuwkuijk in beeld te brengen. In de telefonische enquête worden daarom vragen gesteld over waar u uw dagelijkse boodschappen doet, waar u gaat winkelen en wat u van deze winkelcentra vindt.
De antwoorden worden gebruikt voor een diepgaand onderzoek naar het functioneren van de winkels in Vlijmen, nu én in de toekomst. Het onderzoek moet daarmee een belangrijke basis gaan vormen voor de beoogde vernieuwing van het centrum van Vlijmen. De ondernemers, gemeente en Kamer van Koophandel stellen het zeer op prijs als bewoners die worden gebeld, mee willen doen aan de consumentenenquête. De beantwoording duurt slechts een aantal minuten en uw antwoorden blijven strikt anoniem.
De uitkomst van de consumentenenquête wordt samen met andere resultaten verwerkt in een onderzoeksrapportage. Deze wordt naar verwachting in januari 2005 gepresenteerd.

Informatie
Als u vragen heeft over dit onderzoek dan kunt u deze stellen aan mevrouw Elisan Henderickx (telefonisch te bereiken op 026-4423574, of via een mail e.henderickx@seinpost.com, of schriftelijk per adres Gemeente Heusden, Postbus 41, 5250 AA Vlijmen).