Nauwere integratie van LANDesk Management Suite met helpdeskoplossingen van Remedy

Krachtige hardware en software-inventarisatie, remote control en configuratiebeheer nu direct toegankelijk vanuit Remedy-applicaties

Reading (GB), 28 september 2004 - LANDesk Software heeft de integratie van zijn LANDesk Management Suite-oplossingen met het Remedy Action Request System verbeterd met de nieuwe LANDesk Connector for Remedy Action Request System. Dankzij deze nieuwe connector hebben helpdeskmedewerkers en IT-professionals nu direct toegang tot krachtige functies voor systeem- en configuratiebeheer.

De Remedy-connector zorgt ervoor dat kernfuncties van LANDesk Management Suite, zoals inventarisatie, configuratiebeheer en het verhelpen van problemen op afstand, nu gebruikt kunnen worden vanaf iedere Remedy-helpdeskoplossing die gebaseerd is op het Action Request System. De technologie van LANDesk is geïntegreerd op het Remedy-formulierniveau, wat zorgt voor een naadloze integratie met zowel bestaande als nieuwe Remedy-oplossingen. Omdat helpdesk¬medewerkers en IT-professionals hiermee direct beschikken over gedetailleerde systeeminformatie en zonodig op afstand problemen kunnen oplossen, zijn aanzienlijke tijds- en kostenbesparingen mogelijk.

Met de LANDesk Connector for Remedy Action Request System kunnen oplossingen ontwikkeld worden die volledig aansluiten op de specifieke eisen en behoeften van een organisatie. Het zorgt voor de kortst mogelijke responstijden en biedt een compleet overzicht van de beschikbare IT-middelen en het gebruik ervan.

Krachtige oplossing voor systeembeheer
LANDesk Management Suite is een krachtige softwareoplossing dat IT-workflow voor tal van beheertaken vereenvoudigt en automatiseert, waaronder asset management, patch- en servicepack management, de installatie van nieuwe software, de migratie van besturingssystemen en het beheer van softwarelicenties. Dit zorgt voor een verhoging van de IT-efficiency en biedt aantoonbare besparingen op IT-gebied.

De LANDesk Connector for Remedy Action Request System is beschikbaar via LANDesk Expert Solution Providers (ESPs). De adviesprijs bedraagt $25.000. De connector werkt met LANDesk Management Suite 8.1. Lokale ESPs zijn te vinden via www.landesk.com/contactus.

Over LANDesk Software
LANDesk Software, Inc. is een vooraanstaand leverancier van geïntegreerde software voor desktop- en apparaatbeheer, die zich richt op het ontwikkelen van eenvoudig te gebruiken end-to-end oplossingen voor klanten. Meer informatie over LANDesk Software is te vinden op www.landesksoftware.com.