DE AUTO DVD

Eindelijk iets echt nieuws in het tijdschriftenschap

Hilversum 27 september 2004

''Eindelijk iets echt nieuws in het tijdschriftenschap''

Op 29 september 2004 zal het automotive aanbod in het tijdschriftenschap worden uitgebreid met een unieke nieuwe titel: 'De Auto DVD'.

De Auto DVD is het eerste maandelijks verschijnende multimediale ''tijdschrift'' dat gebruik maakt van zowel papier, DVD als ook internet (www.deautodvd.nl).
De titel biedt breed auto-infotainment en bestaat uit een blad van 16 pagina's en een DVD met 60 minuten auto-informatie variërend van korte nieuws facts tot uitgebreide redactionele items.

Verder biedt de DVD een interactief spel op basis van foto- en videofragmenten dat gespeeld kan worden op elke standaard DVD speler.

De presentatie van de items, die speciaal voor De Auto DVD worden geproduceerd, is in handen van Valérie van Unen en Arlette Adriani (onder meer bekend van SBS 6 Garito) die beiden ervaring hebben bij zowel regionale als nationale televisie zenders.

Met een consumentenprijs van euro 4,95 is De Auto DVD een betaalbare ''Must Have'' voor autoliefhebbers van alle leeftijden.

De Auto DVD, die gedistribueerd wordt door Aldipress, zal te koop zijn op ruim 5200 verkooppunten. Door de boven verwachting goede opname in zowel de grotere als de kleinere winkelketens is de eerste oplage verhoogd van 25.000 naar 33.500 exemplaren. De introductie zal onder andere worden ondersteund met een radio-campagne op Noordzee 100.7 FM en Radio 10 Gold.

Noot voor de redactie,