Titel: Marke-Tel Callcenter Services B.V. treedt toe tot WGCC

WGCC
Rubriek: Binnenland
Datum en tijd: 13-10-2004 08:20

Marke-Tel Callcenter Services B.V. treedt toe tot Werkgeversvereniging Callcenters (WGCC)

Marke-Tel Callcenter Services B.V. is toegetreden tot de Werkgeversvereniging Callcenters (WGCC). Marke-Tel -opgericht in 1982 - is één van de grotere fullservice callcenters in Nederland. Het bedrijf vormt sinds 2000 een onderdeel van de Adrem Intermedia Groep. De activiteiten van Marke-Tel bestaan voornamelijk uit de telefonische dienstverlening op het gebied van abonnementenverkoop, marketingonderzoek en overige diensten die hiermee verband houden. Marke-Tel verzorgt 90% outbound en 10% inbound diensten voor zowel B-to-C (70%) als B-to-B (30%).

Marke-Tel heeft 250 medewerkers. Algemeen directeur is Marcel Barink, Rob Boelen is financieel directeur. De dagelijkse leiding is in handen van business unit manager Saskia Loeff.

De WGCC vertegenwoordigt de zogenaamde facilitaire callcenters, die in opdracht van derden telefonische en internet gerelateerde dienstverlening verzorgen. De WGCC bundelt en behartigt de belangen van alle professionele callcenters in Nederland. Kwaliteitsbewaking is voor deze jonge en snelgroeiende sector daarbij van eminent belang. Daartoe worden initiatieven genomen op gebieden als arbeidsvoorwaarden, arbeidsomstandigheden, opleiding en scholing.

Nadere informatie voor de pers,