WEBADS INTERACTIVE

Online samenwerking Movie Alert! en WebAds

Movie Alert! heeft voor de exploitatie van haar website gekozen voor WebAds. Movie Alert! is een product van Young Media Group BV uit Drachten. Het merk Movie Alert! is met haar filmmagazine (gemiddeld 170.000 exemplaren per maand), website en circa 45.000 leden in relatief korte tijd uitgegroeid tot één van de grootste filmplatforms in Nederland.

Met het aantrekken van achtereenvolgens Filmfan, Filmladder, Movie Alert! en TVfilm én de koppeling met specifieke film onderdelen van de websites On Stage en De Telegraaf, heeft WebAds een nieuw adverteerderskanaal opgericht: het WebAds Film Channel. Internet wordt veelvuldig gebruikt om recensies te lezen en de bioscoopagenda te raadplegen. Dat maakt het WebAds Film Channel een interessant kanaal voor adverteerders.

Tjeerd Kooij, managing partner WebAds Interactive Advertising: 'Movie Alert! is een autoriteit op het gebied van uitgaven rondom het thema film. De kwalitatief hoogwaardige website past goed in ons netwerk en onze strategie om onze bestaande channels uit te bouwen tot hoogwaardige platforms met een sterk Umfeld. Dit hebben we nu gecreëerd voor het WebAds Film Channel.'

Ramon Vingerhoed, vennoot Young Media Group BV: 'WebAds heeft een sterke en solide indruk achtergelaten. Ze hebben duidelijk verstand van zaken en ervaring én een indrukwekkende klantenlijst. Door de exploitatie aan WebAds over te dragen, hebben we meer tijd om goede content en producten te ontwikkelen.'

EINDE PERSBERICHT