Ingezonden persbericht


Persbericht

World Press Photo kiest MediaCatalyst

Amsterdam, 19 oktober 2004 - World Press Photo kiest het Amsterdamse bureau MediaCatalyst voor de ontwikkeling van zijn nieuwe website. De site zal informatie bieden over de jaarlijkse verkiezing van de beste persfoto, de organisatie, educatieprojecten en het 50-jarig bestaan van World Press Photo. MediaCatalyst verzorgt concept, ontwerp, bouw en implementatie van deze website, die begin 200 5livegaat.

Michiel Munneke, Managing Director World Press Photo: "We hebben voor MediaCatalyst gekozen vanwege de professionele wijze waarop deze organisatie functioneert. Voorwaarde voor het kunnen bouwen van een optimaal functionerende website is, dat het bureau de opdrachtgever door en door kent. MediaCatalyst heeft ruimschoots de tijd genomen om inzicht te krijgen in wat de identiteit van onze organisatie is, hoe we ons positioneren en welke doelgroepen we onderscheiden. Om vervolgens de vertaalslag naar de vormgeving en techniek te maken. Een benadering die zorgt voor wederzijds begrip en vertrouwen en dus een uitstekend fundament vormt voor een constructieve samenwerking."

Over MediaCatalyst
MediaCatalyst, gevestigd in Amsterdam en Los Angeles, is gespecialiseerd in digitale marketing en interactieve oplossingen. Onlangs realiseerde het bureau voor opdrachtgever Sony Ericsson een multimediacampagne voor een nieuw type mobiele telefoon. Rondom de Europese tournee van popzangeres Anastacia werd een web- en mobiele campagne opgezet.

Voor meer informatie: www.mediacatalyst.com

###