AutoRai

20-10-2004

Succesvolle internetacties Kia zetten voort

Om een bezoek aan de website www.kia.nl nog leuker te maken, ontwikkelt Kia regelmatig speciale acties waarmee de bezoeker diverse prijzen in de wacht kan slepen.

Onlangs is een uiterst spectaculair Dakar spel de lucht in gegaan waarbij deelnemers kans maken op een reis naar de start van de Dakar Rally in Barcelona op 1 januari 2005. Eerder dit jaar bleek de Paris-actie op de speciale Picanto website met zon 52.000 deelnemers al een groot succes te zijn.

Dat internetacties gewaardeerd worden, blijkt wel uit het aantal bezoekers dat tegenwoordig deelneemt aan acties op internet waarmee diverse prijzen te winnen zijn. Eerder dit jaar al werd via de speciaal ontwikkelde Picanto website massaal meegedaan aan de Picanto Paris-actie. Deze actie was direct een groot succes. Niet alleen vielen de gratis Picanto-gadgets in de smaak, ook de hoofdprijs (een weekend naar Parijs voor vier personen) trok een ieders aandacht. De trotse winnaar Ingrid van Boxtel uit Oss, ontving onlangs uit handen van Marina Duijts, Public Relations Manager van Kia Nederland, de sleutels van twee Kia Picantos voor een weekend toeren in Parijs.

Op 1 januari 2005 staat het Hutten Rallyteam met twee Kia Sorentos aan de start van de Dakar Rally. Om alvast in de sferen te komen van deze ware uitputtingsslag, heeft Kia Nederland een speciaal Dakar spel ontwikkeld op www.kia.nl. Middels een ronddraaiend kompas maakt men kans op een reis voor twee personen naar de start van de Dakar Rally in Barcelona op 1 januari 2005. Tevens worden er diverse Dakar-gadgets weggegeven. Gezien het eerdere succes van de Paris-actie en het ongekend aantal autosportliefhebbers in Nederland verwacht Kia Nederland met deze actie minstens zoveel deelnemers te trekken.

Prijswinnaar van de Picanto Paris-actie Ingrid van Boxtel uit Oss ontvangt uit handen van Marina Duijts, Public Relations Manager van Kia Nederland, de sleutels van twee Kia Picantos voor een weekend toeren in Parijs met haar vrienden.