Gemeente Hulst


Persbericht - 22.10.2004

Verlenging periode bezoekersenquête

Op 1 juli 2004 is het nieuwe dienstverleningsconcept van de gemeentelijke organisatie van start gegaan. Dit houdt in dat alle loketten behoudens de loketten van het team Bevolking na de middag zijn gesloten. s-Middags wordt gewerkt op afspraak.

Om deze vernieuwde wijze van dienstverlening te kunnen evalueren en beoordelen, is het essentieel om te weten hoe u als burger deze ervaart. Voorzien de openingstijden in de behoeften van onze burgers, onze klanten? Is de kwaliteit van dienstverlening door de wijziging verbeterd? Hoe ervaart men het afsprakensysteem?

Om hierin een inzicht te krijgen werd eind augustus 2004 gestart met een bezoekersenquête.
Om ruim voldoende enquêtes voorhanden te hebben is de enquêteperiode met een maand verlengd. Zo worden ook de komende weken nog volop enquêtes afgenomen. De enquête wordt gehouden op verschillende dagen en tijdstippen en zowel op het stadskantoor te Hulst als het gemeentekantoor te Kloosterzande. Bezoekers worden persoonlijk benaderd.

Naast de evaluatie van de gewijzigde dienstverlening wordt gelijktijdig informatie bij de bezoekers worden ingewonnen over een aantal andere zaken, zoals de reden van het bezoek, de frequentie van bezoek, de beoordeling van de klantvriendelijkheid en klantgerichtheid, wachttijden, etc.
De informatie die hieruit voortvloeit, kan voor de gemeentelijke organisatie handvaten bieden om daar waar nodig dan wel wenselijk de dienstverlening te bevorderen dan wel te verbeteren.
---

Gemeente Hulst Team Communicatie
Micaëla Van Bunder.
Tel : 0114-389136
Gsm : 06-51427331
Fax : 0114-314627
Email: mbe@gemeentehulst.nl