Ingezonden persbericht


Orange opent eerste online 'winkel om de hoek'

Den Haag, 26 oktober 2004 - Orange heeft dit weekend haar online 'winkel om de hoek' geopend. Net zoals in een echte winkel heeft de op www.shop.orange.nl gevestigde winkel een eigen team dat er persoonlijk voor zorgt dat aan alle wensen van de klant wordt voldaan. En net zoals in een echte winkel kom je er ook andere bezoekers tegen.

De insteek van de Orange winkel is dat online shoppen niet onpersoonlijk hoeft te zijn. Het winkelteam van de Orange shop kan je helpen door bijvoorbeeld je telefoon te voorzien van de juiste mms instellingen en door diensten zoals Orange World voor je te activeren. Dit is niet mogelijk in andere online shops.

Het personeel laat je ook weten wat er allemaal om je heen gebeurd. "Het is druk vandaag in de shop, er zijn 25 andere klanten op dit moment met u samen in de winkel," geeft de Orange 'omroepster' door. Deze klanten kunnen elkaar ontmoeten: als je een foto instuurt plaatst Orange deze voor je op de website, zodat andere klanten weten wie je bent.

Over Orange
Orange Nederland is met ruim 1,5 miljoen klanten één van de aanbieders van mobiele telecommunicatie in Nederland. Wij hebben een marktaandeel van bijna 11 procent en behaalden in 2003 een omzet van 464 miljoen euro. Met onze producten en diensten willen wij het dagelijkse leven van mensen vooral gemakkelijker en plezieriger maken. Daarnaast vinden wij het belangrijk om ook iets terug te doen voor de samenleving waarin wij werken. Dat doen we bijvoorbeeld door sponsoring van kunst en cultuur. Ook zijn wij sinds september 2003 partner van War Child. Orange is actief in 19 landen en heeft wereldwijd meer dan 50 miljoen klanten. Kijk voor meer informatie over Orange Nederland op onze website: www.orange.nl.

Contact
Orange Nederland N.V.
Marjolein Bijsterveld
Tel: +31 (0) 6 28 02 02 83
E-mail: marjolein.bijsterveld@orangemail.nl

Pleon N.V.
Michelle Knight
Tel: + 31 (0)20 - 487 40 00
E-mail: michelle.knight@pleon.com