MediaPlaza



Tweedaagse Masterclass Kleurrijk innoveren

Gepresenteerd door Tom Kok en Paul Postma

Introductie

Dinsdag 26 en woensdag 27 oktober 2004
Media Plaza, Utrecht

Wat
Masterclass Kleurrijk Innoveren
Met Paul Postma, directeur PPMC en Tom Kok, voorzitter DDMA

Voor wie

- Marketingmanagers

- Communicatiemanagers

- Salesmanagers

- Reclame-managers

- PR-managers

- Productmanagers

- Brandmanagers

Door wie
Het kennisplatform Marketingplaza.nu is een initiatief van Media Plaza te Utrecht. Doel is om tezamen met de (internationaal gelieerde) branchevakorganisaties - NIMA, DDMA, VEA E-com, Pragma, MEC, CCMA, IAB, IPAN, SpinAwards, Cascadis, EMMA, SMA, BVA en ANMA - het innovatieve en interactieve karakter binnen het marketing-, communicatie- en salesvakgebied te bevorderen.

Meer informatie
Wilt u meer weten over deze bijeenkomst, neem dan contact op via programma@marketingplaza.nu