Ingezonden persbericht


Top 3 nominaties voor PIM Marketing Literatuurprijs bekend

Huizen, 3 november 2004 - Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft in samenwerking met de Vrije Universiteit Amsterdam vandaag de nominaties voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur bekendgemaakt. In willekeurige volgorde zijn de volgende boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2004:


- 'Mobile Marketing' van Herman Kui, Hayo Rubingh en Matthieu Vermeulen
- 'Nieuw Nederland' van Adjiedj Bakas

- 'Event Driven Marketing' van Egbert Jan van Bel

De uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs 2004 vindt 's avonds 23 november 2004 plaats bij Vrije Universiteit Amsterdam.

Het belangrijkste criterium voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2004 is in hoeverre de auteur erin geslaagd is vernieuwende inzichten in het marketingvakgebied weer te geven. Daarnaast moet het boek in het 3e kwartaal 2003 of later zijn gepubliceerd, in de Nederlandse taal zijn geschreven en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing en sales hebben.

De onafhankelijke jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2004 wordt voorgezeten door:
- Drs. Hans Molenaar, voorzitter Platform Innovatie in Marketing

De juryleden zijn:

- Prof dr. Ruud Frambach (hoogleraar marketing aan de Vrije Universiteit Amsterdam)
- Prof.dr.ir. Sicco Santema (hoogleraar marketing TU Eindhoven)
- Tim de Boer (directeur Pleon)

- Drs. Arend-Jan Nijhuis (principal consultant CRM bij Atos Origin)
- Kai Doornink (hoofdredacteur vakblad ITcommercie)

De aanleiding voor het introduceren van de PIM Marketing Literatuurprijs 2004 is de behoefte om vernieuwing in het Nederlandstalige marketingvakgebied te stimuleren en goede publicaties onder de aandacht van marketing- en salesmanagers te brengen.

Voor het bijwonen van de uitreiking kun u zich aanmelding via www.pimonline.nl

Over PIM - Platform Innovatie in Marketing
Het Platform voor Innovatie in Marketing (PIM) is een kennisnetwerk op het gebied van marketing en sales. Het platform heeft als doel om innovatie binnen het commerciële vakgebied te stimuleren en kennis te delen die leidt tot het vergroten van de marketing- en verkoopeffectiviteit. www.pimonline.nl

Voor meer informatie

Hans Molenaar
Voorzitter van PIM
035 - 528 92 04
hans.molenaar@pimonline.nl

Lieselotte Brinkman
Pleon bv
020 - 487 40 00
lieselotte.brinkman@pleon.com