Time : 2:41:45 PM
Date : Friday, November 05, 2004
Sender Name: i-Scoop Communicatie

DigiMedia.be promoot het gebruik van interactieve marketing door bedrijven

DigiMedia.be, de bekende Nederlandstalige website over interactieve marketing is in een nieuw kleedje gestopt. Bovendien kondigt de website tal van extra thema's en diensten aan.
Wat is er allemaal nieuw op DigiMedia.be? Op het eerste zicht springen de nieuwe 'look' en de nieuwe structuur in het oog. Maar ook de achterliggende filosofie, de ambitie en de toekomst van het project zien er anders uit.

Oprichter Jean-Paul De Clerck: "DigiMedia.be werd oorspronkelijk opgestart om de lacune van berichtgeving in te vullen rond interactieve marketing en om tegelijkertijd een steentje bij te dragen tot het informeren van marketeers over wat de interactieve marketing allemaal vermag voor hen. In deze tweede faze trekken we het onderwerp open van interactieve marketing in de strikte zin van het woord naar alle raakvlakken tussen interactieve technologie enerzijds en sales, marketing en media anderzijds."

Informeren en confedereren

"Naast deze uitbreiding van de thematiek komen er ook tal van nieuwe diensten die met de regelmaat van een klok zullen worden gelanceerd tussen nu en de jaarwisseling. Op het menu: een downloadcenter, XML newsfeeds, interactieve marketing cases, een uitgebreide databank metrics, nieuwe columnisten, jobadvertenties, een uitgewerkte agenda en zo voort en zo verder. Het opzet van de site blijft evenwel dezelfde: informeren.

En meer dan ooit ook confedereren.Het is immers onze overtuiging dat een markt die hooguit enkele procentjes groot is moet blijven informeren en 'evangeliseren'. En dat betekent in de eerste plaats samenwerken om aan adverteerders uit te leggen hoe ze creatief en efficiënt kunnen zijn op het net en om op die manier de te verdelen koek van de interactieve marketing te vergroten.