Ingezonden persbericht

Dressvoucher: Nieuw Overhemd op Maat via Internet

Eerst de stof voelen, dan model naar keuze bestellen

WEESP, 20041109 -- Via internet een overhemd op maat bestellen en tóch zelf de stof eerst kunnen voelen en zien? Het kan nu met de Dressvoucher. De Dressvoucher is een cadeaubon voor een overhemd of blouse op maat, waarbij tien verschillende stofstalen aan de voucher zijn gehecht. De ontvanger beoordeelt de stofkwaliteit, logt vervolgens met zijn code in op de site www.dressvoucher.com en bestelt het overhemd naar keuze precies op maat. Binnen enkele weken krijgt men het persoonlijke maatshirt opgestuurd naar het opgegeven adres.


Voelbaar én via internet
Dit kleding-op-maat-concept is gericht op gemakkelijk, op elk moment via internet kunnen bestellen, gecombineerd met tegelijkertijd exact weten (en voelen) wát men bestelt. Niet eerder was het mogelijk om stoffen eerst te kunnen voelen, terwijl je je bestelling doet op internet. De shirts worden uitgevoerd in zowel dames- als herenmodellen, casual of zakelijke uitvoeringen en in diverse kleuren, motieven en kwaliteiten. Het is heel eenvoudig om de juiste maten via de site op te geven. In de toekomst worden de maten van iedere besteller bewaard in een database zodat herhalingsbestellingen nog makkelijker worden.

Persoonlijk relatiegeschenk
De Dressvoucher is een ideaal, persoonlijk relatiegeschenk of premium. Bedrijven kunnen een Dressvoucher van een bepaalde waarde cadeau doen aan medewerkers, klanten of relaties, waarna de ontvanger zelf zijn blouse of shirt naar wens kan uitkiezen via de site. Ook kan er voor bedrijven een eigen selectie - eventueel aangepast aan een eigen imago - worden samengesteld, zodat bepaalde relaties of medewerkers zelf via de site hun maten kunnen opgeven en de voor hun perfecte snit geleverd krijgen.

Dressvouchers bestellen
Bedrijven en ook particulieren, kunnen Dressvouchers bestellen via de site, www.dressvoucher.com, om cadeau te doen aan relaties, collega's, vrienden, familie of zichzelf. Er zijn drie varianten die, al naar gelang de prijs, in steeds luxere stofsoorten worden uitgevoerd.

Nieuwe mogelijkheden
De Dressvoucher is in samenwerking met Shirtsdotnet.com ontwikkeld en is eerder dit jaar uitgeroepen tot Relatiegeschenk van het Jaar tijdens de vakbeurs PromZ Event. Naast het inzetten voor actiematige doeleinden, biedt dit concept bedrijven ook de mogelijkheid voor een efficiënte, online selectie én distributie van bedrijfskleding.

Over Sell-Plan
Sell-Plan bestaat sinds 1989 en is uitgegroeid tot een allround sales-promotion bedrijf. Naast het aanbieden en produceren van op maat gemaakte premiums verzorgt Sell-Plan complete merchandising inclusief warehousing ten behoeve van merken en bedrijven. Ook brengt Sell-Plan loyaltyprogramma's en incentives op de markt, zowel in standaardvorm als relatiegeschenk of op maat volgens de speciale wensen van de opdrachtgever. Sell-Plan is ontwikkelaar van bijvoorbeeld de Sloepenbon, Cabriobon, Feel Free en de Incentive Cheque. Het creatieve hart van de onderneming is de afdeling Exposure Support, die zorgt voor de ontwikkeling en verkoop van steeds weer nieuwe promotionele producten. Meer informatie is te vinden op de website www.sell-plan.nl.




Ingezonden persbericht