Blauw New Media
----------- PERSBERICHT ----------------
Seminar 11 november: De verzuiling voorbij
De convergentie van marktonderzoek en data mining
Op donderdag 11 november a.s. organiseert Blauw IS samen met SPSS
Benelux bv een evenement dat geheel in het teken staat van de
convergentie van marktonderzoek en data mining. In de Orangerie te
s-Hertogenbosch kunt u genieten van een zorgvuldig samengesteld
programma met interessante sprekers. Het evenement dag vangt aan om
13.00 uur en duurt tot ca. 22.00 uur. Een diner met animerend
avondprogramma is inbegrepen.
De sprekers deze middag zijn o.a.:
Richard Scionti, Vice President Solutions Engineering, SPSS Inc Hij is
schrijver van de whitepaper The Confluence of Data Mining and Market
Research for Smarter CRM. Zijn presentatie Insights with Attitude zal
u een verhelderende blik geven over de wijze waarop het proces in zijn
werking gaat en wat de vele voordelen zijn.
Wout van der Wijk, Managing Director, Blauw Research Hij zal een
impressie van de resultaten en het uitgevoerde onderzoek geven die
door Blauw Research zijn uitgevoerd. Onderzocht is in hoeverre in het
bedrijfsleven de convergentie van marktonderzoek en data mining al
wordt toegepast.
Prof. dr. Ed Peelen, hoogleraar Direct Marketing/CRM, Universiteit
Nyenrode Hij gaat u meer vertellen over het versterken van de synergie
in databasemanagement en marktonderzoek.
Ook hebben we een aantal klanten bereid gevonden om hun visie en
ervaringen op dit gebied te delen. Eén van deze klanten is Bol.com.
Tijdens het avondprogramma zal onder meer een aanmoedigingsprijs
worden uitgereikt aan het bedrijf dat zich inmiddels actief bezig
houdt met de integratie van verschillende databronnen. De winnaar
wordt bepaald op basis van het door Blauw Research uitgevoerde
onderzoek. Trendanaliste Justien Marseille zal haar mening geven over
De zin en onzin van trendanalyse.
Heeft u interesse in deze dag? Vul het informatieformulier in op
onderstaande link. Bij vragen kunt u contact opnemen met Claudia
Doeland (SPSS Benelux bv) 0183 651 777 of Susan van Eck (Blauw
Research) 010 4000 900.
http://www.spss.com/nl/events/inschrijfform_verzuiling.htm
---
Noot voor de pers: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Susan van Eck susan.vaneck@blauw.com; +31-10-4000900; Blauw Research
BV
Over Blauw: Blauw Research is onderdeel van Blauw Group, het snelst
groeiende bedrijf op het gebied van marktonderzoek en datacollectie in
Nederland , met 90 medewerkers en een omzet van 9 mln. Blauw Research
ondersteunt bedrijven en instellingen bij het nemen van beslissingen
die leiden tot verbeterde stakeholderrelaties, producten en diensten
en inzet van middelen. Het bureau levert wezenlijke informatie en
heldere inzichten op basis van gedegen onderzoek. Blauw Research staat
voor betrokkenheid en originaliteit en is gedreven om haar
opdrachtgevers vooruit te helpen.
Disclaimer: "Hoewel wij ernaar streven om correcte en actuele
informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de
informatie juist is op het moment waarop deze ontvangen wordt of dat
de informatie na verloop van tijd nog steeds juist is. Op grond van de
informatie dienen derhalve geen acties te worden ondernomen zonder
voorafgaand deskundig advies." © Blauw Research 2003