GEERLING PROMOTIONS BV

Strijd om december-consument start nu al op straat

Speelgoedfabrikanten gaan hun klanten opzoeken

Het commerciële gevecht om de groeiende kindermarkt maakt dat de speelgroedfabrikanten en fabrikanten van
kinderfoodproducten inventiever en directer worden in de wijze waarop zij hun (potentiële) klanten benaderen. Eén van de steeds meer toegepaste ontwikkelingen is, dat de klant wordt opgezocht in warenhuizen, winkelcentra en supermarkten. Naast actieve en frequente productreclame lijkt voor de meeste consumenten de directe kennismaking met de producten de belangrijkste drijfveer om te kopen. Belangrijke voorwaarden zijn echter wel, dat sprake is van deskundige voorlichting door perfect opgeleide promotiemedewerkers.

Voor het Leiderdorpse promotiebureau Geerling Promotions BV was deze ontwikkeling aanleiding om over te gaan tot oprichting van een nieuwe divisie met de naam Geerling Kids Promotions. Het Leiderdorpse bedrijf behoort met bijna 1300 medewerkers tot één van de bekendste promotiebureaus in ons land.
Met de nieuwe bedrijfsdivisie biedt zij de fabrikanten de mogelijkheid om hun promotie te doen ondersteunen door het inzetten van speciaal voor kinderen opgeleide promotiemedewerkers. De promotiemedewerkers hebben allen een achtergrond op het gebied van onderwijs en/of kinderopvang en hebben veel ervaring op commercieel gebied.

Om de fabrikanten optimaal van dienst te kunnen zijn, is door het bedrijf in enkele maanden tijd een omvangrijk wervings- en opleidingsoffensief onder leraren en kinderdagverblijf opleidingen gestart. Inmiddels kan Geerling Kids Promotions beschikken over een omvangrijk bestand van ervaren, enthousiaste, goed opgeleide promotiemederwerkers, die kunnen worden ingezet voor de promotie van speelgoed en kinderfoodproducten.
Alle promotiemedewerkers zijn door de onderneming intensief getraind in productpresentatie- en adviestechnieken. Als onderdeel van hun opleiding namen zij deel aan diverse verkoop- en sociale vaardigheidstrainingen en aan specifieke 'hands on trainingen' die erop gericht zijn om zo goed mogelijk in te spelen op de wensen en verwachtingen van zowel de branche als het kind.

Als onderdeel van haar nieuwe dienstverlening is Geerling Kids Promotions in staat om het gehele logistieke deel van de promotie van haar opdrachtgevers over te nemen. Daarnaast ontwerpt en verzorgt Geerling Kids Promotions de benodigde kleding, displaymateriaal en stands voor de promotie.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met S. van Bourgonje
071-5145453 of mailen naar info@geerling.nl

16 nov 04 09:55