VAPRO


Campagne 2004: Empowering

In september start VAPRO-OVP met een reeks advertenties in de vakbladen. Het uitdragen van de missie "Empowering People and Industries" staat daarbij centraal.

In de nieuwe reclamecampagne van VAPRO-OVP is een grote rol weggelegd voor een Neandertaler. Deze beste man is zichtbaar ongelukkig op zijn plek in een modern bedrijf. Dit krachtige beeld wordt door VAPRO-OVP gebruikt om de boodschap over het voetlicht te brengen dat investeren in mensen net zo belangrijk is als investeren in machines en apparatuur. En VAPRO-OVP is de aangewezen partij om deze taak op zich te nemen.

Profilering
"VAPRO-OVP profileert zich als aanbieder van de beste oplossingen voor vragen van industriële bedrijven en hun medewerkers, op het gebied van opleiden, personeelsontwikkeling en subsidies. Dit wordt ondersteund door de boodschap Empowering People & Industries", aldus Theo Seip, directeur van VAPRO-OVP. "In de komende tijd zullen we onze focus verbreden tot bedrijven in de volle breedte van de maakindustrie. We zullen daarnaast ook laboratoria in de gezondheidszorg nadrukkelijker gaan helpen en onze expansie naar procesbedrijven in het buitenland veel ruimte geven. Op dit moment lopen er veelbelovende projecten in Engeland, Oost Europa en China. Dit geeft een enorme impuls aan het vertalen van onze leermiddelen."

Empowering
VAPRO-OVP zal de komende maanden veel nadruk leggen op een aantal recente introducties. Denk daarbij aan Compacity, een systeem voor maatwerk leermiddelen, en diensten rondom veiligheid, waar VVI de motor van is. Los van deze zaken is er natuurlijk ook de komst van de competentiegerichte kwalificatiestructuur. VAPRO-OVP is de komende tijd druk met het aanpassen van de leermiddelen en examens, naast het geven van voorlichting aan bedrijven en scholen. "Bij dit alles staat de 'empowering' centraal", aldus Theo Seip. "VAPRO-OVP is dé partij die alle diensten, voor zowel personeel als voor de organisatie kan bieden vanuit één hand."

Campagne
De campagne zal onder andere worden gevoerd via advertenties in de bladen VMT, Chemie Magazine, Laboratorium Magazine en Metalektro Profiel en direct mail-uitingen. De campagne loopt najaar en winter.

Postbus 93, 2260 AB Leidschendam -- T 070-3209388 -- © 2004 -- disclaimer -- info@vapro-ovp.com