Ingezonden persbericht


Algemeen Dagblad, de Volkskrant, funda en Automatisering Gids geven e-mail exploitatie uit handen aan MailMedia.

MailMedia breidt opt-in e-mail bestand uit tot 1.000.000 adressen.

Amsterdam, 25 november 2004. funda, PCM (de Volkskrant, Algemeen Dagblad) en Ten Hagen Stam (Automatisering Gids) zijn met MailMedia in zee gegaan voor de exclusieve exploitatie van hun opt-in e-mail bestanden. Hiermee groeit het totale persoonsgebonden opt-in bestand van MailMedia naar 1.000.000 unieke e-mail adressen en bouwt MailMedia haar marktleiderschapspositie verder uit.

'Ik ben er trots op te kunnen zeggen dat al onze 1.000.000 adressen unieke opt-in adressen zijn en ook daadwerkelijk adressen zijn van ontvangers die ingestemd hebben commerciële berichten te ontvangen.' aldus Johan van Mil, directeur van MailMedia. 'Mede dankzij onze samenwerking met toonaangevende uitgeverijen als funda, PCM en Ten Hagen Stam kunnen wij adverteerders een nog gerichter bereik aanbieden.'

Over MailMedia
MailMedia geeft advies, ontwikkelt strategieën & creatieve concepten en vertaalt deze door naar e-mail marketing en e-mail publishing campagnes. In opdracht van diverse merken, bureaus en instellingen verzorgt MailMedia Direct-e-mail, Corporate e-mail en Action e-mail. Met haar totaal persoonsgebonden opt-in bestand van ruim 1.000.000 unieke e-mail adressen mag MailMedia zich marktleider noemen op het gebied van e-mail marketing.