Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Attractiepark Slagharen wint internationale prijzen

SLAGHAREN /ORLANDO - De IAAPA (International Association of Amusement Parks and Attractions) heeft een Brass Ring toegekend aan Attractiepark Slagharen, voor haar brochure. Voor haar televisiecommercial ontving Slagharen de tweede prijs.

De Brass Ring is een internationale marketing prijs die jaarlijks wordt uitgereikt aan attractieparken met de beste uitingen op het gebied van promotie en reclame.

Directeur Henric Bemboom nam namens Attractiepark Slagharen de onderscheidingen in ontvangst. Het is een eer , is haar reactie vanuit Orlando. Het geeft aan dat onze vakgenoten onze promotionele uitingen hoog aanslaan.

IAAPA heeft ruim 5000 leden in meer dan 85 landen. In 2001 werd de oprichter van Attractiepark Slagharen, de heer J.H. Bemboom, opgenomen in de Hall of Fame van deze internationale overkoepelende organisatie van attractieparken.

Het attractiepark bestaat sinds 1963. Wat begon als een aantal vakantiehuisjes met een pony, is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bekend amusementspark met ruim veertig attracties, shows en zwembaden voor het hele gezin, en diverse verblijfsaccommodaties. In totaal beschikt Attractiepark Slagharen over meer dan vijfduizend bedden, verdeeld over vakantiehuisjes, wigwamtenten en stacaravans. Dit seizoen ontving Attractiepark Slagharen ruim 1,3 miljoen bezoekers.

Slagharen, november 2004.


1c9c3f4.gif