ESSENT NV
http://www.essent.nl

Storing internet verbindingen @Home onder controle

Door een storing in het centrale systeem dat IP-nummers uitgeeft, hebben klanten van @ Home sinds donderdag problemen met hun internetverbinding ondervonden. Deze storing is afgelopen vrijdag verholpen. Door naijleffecten is het mogelijk dat enkele duizenden klanten alsnog last ondervinden.

@ Home beperkt de overlast zoveel mogelijk door pro actief verbindingen die uitvallen te herstellen. Om dit efficiënt te kunnen doen, vragen wij onze @ Home internetklanten het modem niet uit te schakelen en de instellingen ongewijzigd te laten.

Wanneer een verbinding desondanks uitvalt, is die meestal binnen 8 uur weer hersteld, zonder dat de klant daar iets voor hoeft te doen. Klanten wordt daarom gevraagd het @ Home service nummer (0900 - 8112) pas te bellen als 8 uur na verbreking van de verbinding, deze niet weer on-line is. Klanten die al langer geen verbinding hebben, vragen wij juist wel contact op te nemen.

Essent Kabelcom is een belangrijke speler in de Nederlandse kabelbranche. Het bedrijf is actief op het gebied van data- en telecommunicatie, radio, tv en internet, zowel voor de consument als het bedrijfsleven. We hebben een dagelijks bereik van zo'n 5 miljoen mensen in Noord-, Oost- en Zuid-Nederland via 1,7 miljoen kabelaansluitingen en zijn het tweede kabelbedrijf in Nederland. Essent Kabelcom is een 100 % dochter van Essent N.V., marktleider in de Nederlandse energiemarkt en actief in de gehele energieketen: van productie tot verkoop aan eindverbruikers. De jaaromzet van Essent NV bedroeg in 2003 ruim 7,1 miljard euro. Bij Essent werken 12.000 mensen. Nadere informatie: www.essentkabel.com
---


-------