KWIK-FIT

Kwik-Fit opent vestigingen in nieuwe huisstijl

Harderwijk, 3 december 2004. Kwik-Fit Nederland introduceert een vernieuwd design. Het bekende blauwe logo met geel/witte strepen wordt vervangen door een modern vormgegeven logo met chevron. Begin 2005 zullen er 15 tot 20 vestigingen in deze nieuwe stijl operationeel zijn.

De moderne, nieuwe huisstijl sluit aan op het de verschuiving van uitsluitend 'fastfit' activiteiten naar het aanbod van compleet auto-onderhoud. Ook het vakmanschap en de techniek komen duidelijk terug in het nieuwe design. Kwik-Fit is vooral bekend vanwege haar scherp geprijsde banden, uitlaten en schokdempers, maar klanten kunnen ook voor professionele autoservice bij Kwik-Fit terecht. Zo is begin 2004 met succes de Grote onderhoudsbeurt toegevoegd aan het Kwik-Fit assortiment.

De veranderingen omvatten niet alleen het design, er is vooral gedacht aan de klant. Algemeen Directeur Bonno van der Putten: 'Kwik-Fit is groot geworden met de formule 'binnen zonder afspraak, klaar terwijl u wacht'. De moderne consument verwacht tijdens het wachten meer dan alleen een kop koffie. Onze wachtruimtes zijn modern ingericht en voldoen aan de eisen van de hedendaagse consument. Zo zijn ze voorzien van een TV-scherm en zijn we aan het experimenteren met zaken als internetaansluitingen.'

De vestigingen in Zoetermeer en Geleen die in november zijn geopend zijn al in de nieuwe huisstijl uitgevoerd en alle nieuw te openen vestigingen zullen in de nieuwe huisstijl worden uitgerust. Begin 2005 openen er nieuwe vestigingen in onder andere Amsterdam, Utrecht, Apeldoorn en Ede.

NOOT VOOR DE REDACTIE,