Ingezonden persbericht


Orange en Mojo Concerts sluiten partnership

Live muziek krijgt mobiele dimensie

Den Haag 20 december 2004 - Vandaag maken mobiele telecom operator Orange en concertorganisator Mojo Concerts bekend dat zij een unieke overeenkomst hebben gesloten. Het contract is in eerste instantie gesloten voor een jaar en biedt Orange klanten unieke mogelijkheden om bij live concerten aanwezig te zijn en content via hun telefoon te downloaden via Orange World, de mobiele portal.

Muziek is naast film en kunst de pijler voor sponsoring van Orange. De reden om te kiezen voor live muziek is omdat dit de meest ultieme vorm is om van muziek te genieten. De concerten en festivals van Mojo maken het mogelijk voor Orange klanten om het ook echt op die manier te beleven.

'Muziek geeft ons de mogelijkheid om net dat beetje extra te doen voor onze klanten. Iedereen heeft gevoel bij muziek, dus als je dan nog eens een speciaal tintje kan geven, dan heeft het helemaal de Orange experience waar wij voor onze klanten naar streven', zegt Bruno Michieli, Head of Acquisition Marketing van Orange. 'Naast een aantal unieke voordelen voor Orange-klanten is het natuurlijk ook fantastisch om bijvoorbeeld ontmoetingen met bands en artiesten mogelijk te maken. Natuurlijk denken we ook aan de allerkleinsten, want welke papa of mama maakt zijn kinderen niet blij met het Feest van Sinterklaas, al moet je daarvoor nog wel een jaartje geduld hebben.'

'Orange is een hele natuurlijke partner voor ons', aldus Roberto Traxel, Chief Marketing Officer van Mojo Concerts. 'Hun ideeën over muziekbeleving sluiten perfect aan op die van ons. Wij zijn erg trots op deze samenwerking met Orange!'

Meer details over de invulling van deze samenwerking volgen in het nieuwe jaar.



Ingezonden persbericht