Gemeente Bladel



1 december 2004

Door de gemeenten Bladel, Reusel ­ De Mierden, Eersel, Bergeijk, Oirschot, Cranendonck en Nederweert zal op 23 december 2004 om 12:00 uur in het gemeentehuis van Bladel, Markt 21 te Bladel onderhands worden aanbesteed:

"ESF-3 aanvragen"
Projectnummer: BIZOB/BU/JZ/2004/001

Uit te voeren werkzaamheden
Het werk omvat de navolgende werkzaamheden:

· controle van de administratie;

· toetsing of subsidie aangevraagd kan worden;
· opstellen en indienen van het aanvraagformulier;
· aanleveren van de gevraagde informatie aan het Agentschap SZW;
· aanleveren van de verschillende accountantsverklaringen;
· opstellen verklaring inzake medefinanciering;
· beantwoorden vragen inzake de ingediende aanvraag;
· opstellen en indienen jaarrapportage/tussenrapportage (inclusief accountantsverklaring);
· opstellen en indienen eindrapportage (inclusief accountantsverklaring);
· opstellen en indienen einddeclaratie (inclusief accountantsverklaring);
· eventueel beantwoorden vragenbrief Agentschap SZW;
· communicatie met opdrachtgever.

Op deze opdracht zijn de "Algemene inkoopvoorwaarden met betrekking tot diensten" van de gemeente Bladel van toepassing.

Uitsluitingen
Eigen voorwaarden van de gegadigden worden nadrukkelijk uitgesloten.

Uitvoeringstermijn
Er wordt een contract aangegaan voor de periode van 1 januari 2005 tot en met 31 december 2007.

Verkrijgbaarstelling programma van eisen.
Het programma van eisen wordt verstuurd aan de door de opdrachtgever geselecteerde bedrijven. Dit alles conform het aanbestedingsbeleid van de gemeente Bladel. Bestek en bijlagen worden vanaf 1 december 2004 toegezonden.

Inlichtingen
Verzoek om inlichtingen of vragen dienen uiterlijk op 13 december 2004 voor 10.00 uur schriftelijk te worden ingediend bij de Gemeente Bladel, t.a.v. Bureau Inkoop en aanbestedingen Zuidoost Brabant, de heer J.C.H. Zegveld, Markt 21, 5531 BC Bladel. E-mail: j.zegveld@bladel.nl, faxnummer 0497 ­ 36 16 00. De Nota van Inlichtingen zal aan alle ontvangers van het programma van eisen schriftelijk worden verstuurd.

Aanbesteding
Het inschrijvingsbiljet c.a. moet uiterlijk op 23 december voor 12:00 uur onder vernoeming van BIZOB/BU/JZ/2004/001 in het bezit te zijn van de gemeente Bladel, Markt 21, 5531 BC Bladel, ter attentie van de heer J.C.H. Zegveld.

Gunning
Het gunnen van de overeenkomst vindt plaats op basis van de economisch meest voordelige aanbieding. De inschrijver wordt beoordeeld op:

· prijs: 40%

· ervaring: 30%

· kwaliteit: 30%

Selectiecriteria
Naast het indienen van het ingevulde en ondertekende inschrijvingbiljet dient de gegadigde de navolgende gegevens te overleggen:


· een omschrijving van hoe de gegadigde van plan is het project uit te voeren;
· een referentielijst van in de laatste 5 jaar uitgevoerde relevante werkzaamheden met een uitvoerige beschrijving van de uitgevoerde werkzaamheden;
· een CV van de adviseur welke de gegadigde op het project wilt inzetten, deze adviseur dient aantoonbare ervaring hebben met het uitvoeren van soortgelijke werkzaamheden;
· een beschrijving van het door de gegadigde gehanteerde kwaliteitssysteem.
· een raming van de te besteden uren verdeeld per onderdeel, zoals vermeld onder het kopje "uit te voeren werkzaamheden".