Gemeente Breda

Gemeenteloket Ulvenhout verhuist naar Dorpsplein 13a

Op 5 januari 2005 opent de gemeente een nieuw loket Burgerzaken in het Dienstencentrum Dorpsplein aan het Dorpsplein 13a in Ulvenhout. Het loket Burgerzaken is vanaf die datum open op werkdagen van 09.00 tot 14.00 uur. Bezoekers kunnen er terecht voor een reisdocument, rijbewijs en allerlei soorten verklaringen en bewijzen uit de bevolkingsadministratie.
Het deelstadskantoor aan het Wilhelminaplein sluit op 29 december 2004 definitief de deuren voor gemeentelijke dienstverlening.

In het Dienstencentrum Dorpsplein komen op de begane grond, grenzend aan de centrale hal, drie loketten voor Burgerzaken, een wachtruimte voor klanten en een ruimte voor backoffice-werkzaamheden. Afhankelijk van de drukte zullen er 2 á 3 medewerkers van de gemeente werken. Het nieuwe loket Burgerzaken is vanaf 5 januari bereikbaar onder telefoonnummer (076) 529 30 75. De kelder van het Dienstencentrum gaat de gemeente gebruiken als archiefruimte.

Al in 2003 besloot de gemeenteraad om aan te sluiten bij het initiatief voor een nieuw Dienstencentrum in Ulvenhout. De gemeente handhaaft hiermee de bestaande dienstverlening aan de burgers in Ulvenhout en omstreken.

Breda, 21 december 2004