Gemeenteloket Ulvenhout verhuist naar Dorpsplein 13a
Op 5 januari 2005 opent de gemeente een nieuw loket Burgerzaken in het
Dienstencentrum Dorpsplein aan het Dorpsplein 13a in Ulvenhout. Het
loket Burgerzaken is vanaf die datum open op werkdagen van 09.00 tot
14.00 uur. Bezoekers kunnen er terecht voor een reisdocument,
rijbewijs en allerlei soorten verklaringen en bewijzen uit de
bevolkingsadministratie.
Het deelstadskantoor aan het Wilhelminaplein sluit op 29 december 2004
definitief de deuren voor gemeentelijke dienstverlening.
In het Dienstencentrum Dorpsplein komen op de begane grond, grenzend
aan de centrale hal, drie loketten voor Burgerzaken, een wachtruimte
voor klanten en een ruimte voor backoffice-werkzaamheden. Afhankelijk
van de drukte zullen er 2 á 3 medewerkers van de gemeente werken. Het
nieuwe loket Burgerzaken is vanaf 5 januari bereikbaar onder
telefoonnummer (076) 529 30 75. De kelder van het Dienstencentrum gaat
de gemeente gebruiken als archiefruimte.
Al in 2003 besloot de gemeenteraad om aan te sluiten bij het
initiatief voor een nieuw Dienstencentrum in Ulvenhout. De gemeente
handhaaft hiermee de bestaande dienstverlening aan de burgers in
Ulvenhout en omstreken.
Breda, 21 december 2004
Gemeente Breda