KPN maakt keuze voor online survey management systeem van SyncForce®

EINDHOVEN, 20050120 -- Binnen de KPN divisie Vast is een oplossing gevonden voor het probleem waar meer organisaties tegenaan lopen: het uitvoeren en beheren van online onderzoeken. KPN heeft voor de opzet en uitvoer van haar online onderzoeken een overeenkomst gesloten met SF SurveyWorld®, de online surveyomgeving van SyncForce®.

KPN wil deze surveyomgeving breed inzetten voor uiteenlopende onderzoeken. Via verschillende media zal KPN marktonderzoeken en klanttevredenheidsmetingen gaan uitvoeren met SF SurveyWorld®. KPN wil hiermee snel en actueel kunnen inspringen op vragen welke ontstaan vanuit de markt of vanuit de organisatie. "De overeenkomst start met een pilot van 4 maanden, maar de intentie om breed door te gaan met SF SurveyWorld®, is zeker aanwezig", aldus mevrouw De Lange van KPN Business Excellence. "Met SF SurveyWorld® hebben we de mogelijkheid om snel en gericht online onderzoeken op te zetten en direct aan de slag te gaan met de resultaten."

Met SF SurveyWorld® beheren bedrijven zelf hun online onderzoeken. SF SurveyWorld® levert een compleet ingerichte omgeving om onderzoeken snel en gemakkelijk op te zetten en uit te voeren. Meer informatie is te vinden op www.surveyworld.net.
SF SurveyWorld® is een oplossing van SyncForce®. SyncForce® biedt oplossingen op het gebied van Marketing Resource Management (Brand Building Solutions) en performance management & e-learning (Business Excellence Solutions). SyncForce® is reeds vier achtereenvolgende jaren genoteerd in de Deloitte Fast 50 voor de snelstgroeiende technologiebedrijven. Meer informatie is te vinden op www.syncforce.com.