Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Carp op een na grootste stijger advertentie omzet

Amsterdam, 2 maart 2005 In 2004 heeft tijdschrift Carp zijn advertentie omzet met 86% zien groeien. Hiermee is Carp de op een na grootste stijger in dat jaar. Een en ander blijkt uit recent gepubliceerde BBC cijfers. Met name de branches financieel en consultancy vertoonden sterke groei. Met de nieuwe mogelijkheden voor breed en selectief adverteren, de goede bereikcijfers uit het NOA 04 onderzoek, en oplagegroei verwacht Carp zijn positie in de advertentiemarkt in 2005 verder te versterken.

Carp

Carp is het lijfblad voor hoogopgeleide professionals met een afgeronde hbo- of wo-opleiding tot en met 37 jaar en wordt verspreid in een oplage van 150.000. Carp informeert over alle ins en outs op het gebied van werk, loopbaan, lifestyle en persoonlijke ontwikkeling.

Aromedia

Aromedia is uitgever van de merken TKMST, Sum en Carp. Deze merken omvatten onder andere tijdschriften, gidsen, agenda s, websites en cd-rom s. Tevens organiseert Aromedia elk jaar Studie Beurs en doet ze met de TKMST Monitor onderzoek onder ruim 31.000 scholieren en studenten. Alle producten van Aromedia worden gemaakt ter ondersteuning van scholieren, studenten en professionals, in de leeftijd van 11 tot en met 37 jaar, bij het maken van belangrijke keuzes op het gebied van studie, werk en leven.

­­­­­­­#####