Ryanair

News Release

07.03.05

RYANAIR'S klantenservicestatistieken voor februari 2005

Ryanair, Europa's Nr.1 low fares airline, presenteert hierbij haar klantenservice-statistieken van februari 2005. Ryanair heeft zichzelf verplicht gesteld iedere maand de consumentenstatistieken te publiceren. Deze bevestigen bovendien keer op keer dat Ryanair ook Nr.1 is op het gebied van klantenservice.

* 88% van alle 14.920 Ryanair vluchten in februari arriveerden op tijd.

* Ryanair zet de standaard als Nr.1 op-tiid maatschappij en blijft in 2005 de maatschappij met de minste annuleringen.
* Het aantal geregistreerde klachten is minder dan 1 (0,50) klacht per 1.000 passagiers.

* Verloren gegane bagage is minder dan 1 (0,50) tas per 1.000 passagiers.

KLANTENSERVICESTATISTIEKEN - FEBRUARI 2005

2004

2005

Op-tijd vluchten*

92%

88%

Klachten per 1.000 passagiers

0.45

0.50

Bagage klachten per 1.000 passagiers

0.63

0.50

Klachten afgehandeld in 7 dagen

100%

100%


* Cijfers gevalideerd door CAA