Time : 8:06:21 PM
Date : Thursday, February 03, 2005
Sender Name: BPRC
Internetcommunicatie en PR: hoe wordt iedereen morgen boodschap, medium en doelgroep?
Belgian Public Relations Centre Seminar
Internet verschaft de mogelijkheid aan om onbeperkt juiste maar ook
onjuiste informatie over een product, bedrijf, persoon, ... te
verspreiden. Hoe moeten pr-beoefenaars hiermee omgaan en
belangrijker: hoe wordt deze communicatievorm eerder een bondgenoot
dan een onzichtbare vijand ?
Frederik Marain - Internet- en mediaconsultant, the Originals
Het internet geeft een flinke knauw aan het statuut van de media als
bevoorrechte waarnemers: de bronnen van informatie hebben nu de
mogelijkheid om een rechtstreekse en tweewegs communicatielink te
leggen met hun publiek.Maar de afstand tussen communicatie en
transactie wordt steeds korter. Onze communicatiestrategie moet nog
veel nauwer dan vroeger aansluiten op onze business-strategie.
Philippe Borremans, PR Manager, IBM Belgium & Luxembourg (in het
Engels): Internetcommunicatie heeft een directe impact op de job van
journalist en PR-beoefenaar en ook hun relatie. Een arsenaal van
tools staan ter beschikking om de klok rond te monitoren en te
publiceren.
Dinsdag 8 maart van 12u30 tot 16u30 bij IBM
Info: D. De Marto 0476 662 682 info@bprc.be
URL: (None)
Picture: (None)
Attachments: (None)
Link to Press Release - NL
Link to Press Release - FR