Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Kaboem bereidt haar merk uit met jongerenvakanties

Kaboem en Simbo komen samen met de perfecte vakanties voor de jeugd

Amsterdam, 8 maart 2005. Marketingplatform Kaboem Media organiseert samen met jongerenreisorganisatie Simbo vakanties speciaal voor jongeren. Kaboem Media en Simbo spelen hiermee in op de specifieke behoeften van Tweens (jongeren in de leeftijd van 10 t/m 15 jaar.) Deze jongeren willen de vrijheid van een vakantie zonder ouders. Tijdens een vakanties willen zij lol maken met vrienden, flirten, relaxen op het strand of actie. Voor wie niet zelfstandig op vakantie mag, zijn de Kaboem reizen de perfecte oplossing!

Simbo is een organisatie die helemaal is gespecialiseerd in het organiseren van begeleide vakanties voor kinderen en jongeren. In samenwerking met Kaboem Media heeft Simbo twee jongeren vakanties samengesteld. 'Uit onderzoek kwamen twee typen vakantiegangers naar voren. De actieve vakantieganger en de zeer sociale en meer relaxte toerist,' aldus Kaboem Media. ' De vakanties zijn sluiten helemaal aan bij de wensen en behoeften van deze jonge reizigers.'

Boom-Beach is genieten van een strandvakantie voor jongeren van 12-16 jaar, op het party eiland Terschelling! Feesten, flirten en luieren staan centraal. Voor de meiden staat er een speciale bjoetie-avond op het programma. Tijdens deze avond kunnen zij zich extra mooi maken voor de beach-boys.

Boom-Action is een vakantie voor de leeftijdsgroep 9-14 jaar, 7 dagen die helemaal in het teken staat van multi-adventure. Van duiken tot parapente vliegen en van klimmen, abseilen en mountainbiken tot vlotvaren! De vakanties zijn compleet georganiseerd en aan alles is gedacht: verblijf, activiteiten, zorg en aandacht, alle maaltijden, tussendoortjes en begeleiding en dat betekend 7 dagen vakantieplezier!

Kaboem Media is met meer dan 600.000 leden het marketingplatform voor en door Tweens. Kaboem Media is onderdeel van NewRulez BV (dochter van ilse media groep BV).
---

NOOT VOOR DE REDACTIE