SKYRADIO
Nieuw logo voor Sky Radio 101 FM
Grote introductiecampagne voor nieuwe huisstijl Sky Radio
Na bijna 10 jaar trouwe dienst wordt het bekende logo van Sky
Radio 101 FM vervangen door een geheel nieuw en fris ontwerp. Sky
Radio 101 FM wil met een nieuwe huisstijl en een nieuw logo haar
positie in de rumoerige radiomarkt versterken.
Designbureau VBAT uit Amsterdam, dat de Brand Identity ontworpen
heeft, heeft vooraf uitgebreid onderzoek gedaan onder consumenten
naar de merkidentiteit van Sky Radio 101 FM. Daaruit bleek dat het
radiostation geassocieerd wordt met de merkwaarden: sympathiek
en vertrouwd en zien de ondervraagden Sky Radio 101 FM als
duidelijk A-merk. Het nieuwe logo sluit qua kleuren, vorm en
uitstraling perfect aan bij deze merkbeleving.
Om het nieuwe logo en de daarbij behorende huisstijl te
introduceren bij het grote publiek, start Sky Radio 101 FM vandaag
met een landelijke outdoor- en printcampagne. Op de uitingen
zullen zoals vanouds diverse bekende internationale artiesten te
zien zijn, zoals Anastacia, Phil Collins, Dido, Jennifer Lopez en
Natasha Bedingfield.
Sky Radio 101 FM
Sky Radio 101 FM is in heel Nederland in de ether te ontvangen
tussen 101.0 FM en 101.9 FM, op de kabel en via Digitenne. Sky
Radio 101 FM is de enige echte non stop-muziekzender in
Nederland zonder DJ's met elk uur nieuws, weer en
verkeersinformatie.