SKYRADIO

Nieuw logo voor Sky Radio 101 FM

Grote introductiecampagne voor nieuwe huisstijl Sky Radio

Na bijna 10 jaar trouwe dienst wordt het bekende logo van Sky Radio 101 FM vervangen door een geheel nieuw en fris ontwerp. Sky Radio 101 FM wil met een nieuwe huisstijl en een nieuw logo haar positie in de rumoerige radiomarkt versterken.

Designbureau VBAT uit Amsterdam, dat de Brand Identity ontworpen heeft, heeft vooraf uitgebreid onderzoek gedaan onder consumenten naar de merkidentiteit van Sky Radio 101 FM. Daaruit bleek dat het radiostation geassocieerd wordt met de merkwaarden: sympathiek en vertrouwd en zien de ondervraagden Sky Radio 101 FM als duidelijk A-merk. Het nieuwe logo sluit qua kleuren, vorm en uitstraling perfect aan bij deze merkbeleving.

Om het nieuwe logo en de daarbij behorende huisstijl te introduceren bij het grote publiek, start Sky Radio 101 FM vandaag met een landelijke outdoor- en printcampagne. Op de uitingen zullen zoals vanouds diverse bekende internationale artiesten te zien zijn, zoals Anastacia, Phil Collins, Dido, Jennifer Lopez en Natasha Bedingfield.

Sky Radio 101 FM
Sky Radio 101 FM is in heel Nederland in de ether te ontvangen tussen 101.0 FM en 101.9 FM, op de kabel en via Digitenne. Sky Radio 101 FM is de enige echte non stop-muziekzender in Nederland zonder DJ's met elk uur nieuws, weer en verkeersinformatie.