MediaPlaza


Masterclass interactieve marketing Introductie

Masterclass interactieve marketing

Intensieve verdieping op alle ins en outs van interactieve marketing

Introductie

Woensdag 30 maart 2005
9:00 - 17:00 uur
Media Plaza, Utrecht

Wat?
Deze masterclass geeft verdieping op het onderwerp interactieve marketing. Hoe kan internet als marketing kanaal worden ingezet? Wat zijn hier bij de mogelijkheden en wat zijn de valkuilen? Hoe zet je een interactieve campagne op? De masterclass over interactieve marketing gaat in op alle aspecten die hierin een rol spelen. Het dagprogramma is zeer praktisch ingesteld en helpt de bezoekers met hints en tips al een heel stuk op de juiste weg.

Voor wie?
Communicatie-, sales- en marketingprofessionals die bezig zijn met Interactieve marketing en alles willen leren/weten over dit nieuwe fenomeen.

Door wie?
Deze masterclass wordt georganiseerd door MarketingPlaza.nu in samenwerking met diverse experts.

Wat zijn masterclasses?
De masterclassserie is feitelijk een opvolging van de executive evenings. Iedere executive evening wordt een paar weken later gevolgd door een masterclass over hetzelfde onderwerp. De doelgroep is de professional die de details wil weten, zonder zelf meteen specialist te worden. Ook voor de mensen die eerder aan de executive evening hebben deelgenomen is dit een goede volgende stap. Gedurende de masterclass wordt het onderwerp van de dag uitgediept. Dit houdt in dat de deelnemers zowel theoretisch worden bijgespijkerd, cases uit de praktijk te zien krijgen, maar ook zelf aan de hand van opdrachten hands-on ervaring kunnen opdoen. M.a.w. het zijn praktische workshops.

Meer informatie?
Wilt u meer weten over deze bijeenkomst, neem dan contact op via programma@marketingplaza.nu

Deze sessie is onderdeel van Marketingplaza.nu. Dit kennisplatform is een initiatief van Media Plaza te Utrecht. Doel is om tezamen met de (internationaal gelieerde) branche- en vakorganisaties - NIMA, DDMA, VEA E-com, Pragma, MEC, CCMA, IAB, IPAN, SpinAwards, Cascadis, EMMA, SMA, BVA en ANMA - het innovatieve en interactieve karakter binnen het marketing-, communicatie- en salesvakgebied te bevorderen. Daarnaast wordt dit initiatief ondersteund door diverse kennispartners.