Gemeente Helden

Aanbesteding: inrichting nieuwe brandweerkazerne/gemeentewerf

Het college van de gemeente Helden zal op 31 maart 2005 10.00 uur in het gemeentehuis Helden op het adres Wilhelminaplein 1 te Panningen, in een niet openbare aanbesteding aanbesteden: inrichting nieuwe kazerne.

De opdracht

In 2004 heeft de gemeente Helden opdracht gegeven tot de bouw van een nieuwe brandweerkazerne gecombineerd met de gemeentewerf. De oplevering hiervan staat gepland voor september 2005. Het moment van in gebruik nemen van de nieuwbouw zal worden benut om het gehele kantoormeubilair te vernieuwen.

De uiteindelijke opdracht zal naast levering van het kantoormeubilair ook de bijbehorende dienstverlening zoals onder andere het maken van indelingstekeningen, levering, gebruiksgereed opstellen, advisering op ergonomie inhouden

De uitvoering van deze opdracht dient te zijn gebaseerd op de basiseisen zoals aangegeven in het bestek en in de Nota van Inlichtingen.

De procedure

Het betreft een niet openbare aanbesteding.

Belangstellenden worden verzocht zich aan te melden en ontvangen het bestek voor de preselectie.

Alle inschrijvingen worden beoordeeld op de selectiecriteria zoals hieronder vermeld. Indien een groter aantal dan 5 belangstellenden voldoet aan de gestelde eisen en wensen zal verdere selectie conform het bestek plaatsvinden om tot maximaal 5 geselecteerde levernanciers te komen.

De sluitingstermijn voor de inschrijving preselectie is 9 maart 2005
10.00 uur.

De verdere procedure is beschreven in het bestek voor de preselectie.

Aanmelding selectieprocedure

Het bestek voor de preselectie kan vanaf 23 februari 2005 schriftelijk dan wel per e-mail worden opgevraagd bij

Gemeente Helden

Postbus 7000


5980 AA Panningen

t.a.v. Inge de Vos, consulent bedrijfsvoering

e-mail: ivo@helden.nl

o.v.v.: meubilair nieuwe kazerne

De aanvraag dient uiterlijk 9 maart ontvangen te zijn.

Selectiecriteria

De leverancier dient minimaal aan de volgende selectiecriteria te voldoen:

a. voldoende financiële en economische draagkracht van de onderneming b. voldoende omzet van de onderneming in relatie tot de af te nemen producten
c. milieubewust ondernemen
d. technische bekwaamheid
e. acceptatie inkoopvoorwaarden gemeente Helden f. acceptatie betalingsvoorwaarden gemeente Helden

De verlangde bescheiden, gegevens en verklaringen zijn beschreven in het bestek preselectie.

Gunning

De uiteindelijke gunning zal plaats vinden op basis van de economisch meest voordelige aanbieding. De gunningscriteria staan vermeld in het bestek wat aan de vijf geselecteerde leveranciers zal worden toegestuurd.


21-2-2005 12:26