VAN LUYKEN COMMUNICATIE

Onthulling nieuw logo Tarvo

Persbericht

Utrecht, 3 april 2005. Vanmiddag is het nieuwe logo onthuld van Tarvo. Met de herintroductie van het bekende broodmerk richt zich op jongeren en hun opvoeders. Het bakkertje en Tarvo hebben een eigentijdser uiterlijk gekregen. Dit geldt ook voor de dagelijks wisselende themazakken van de broodverpakking.

Tijdens de allereerste dag van de Nationale Food Week heeft de coördinator van Tarvo, Ad Overgaag, het eerste vernieuwde Tarvo brood overhandigd aan Hans Geels, zakelijk directeur van Stichting Cliniclowns Nederland. Tevens zijn de samenwerkingscontracten ondertekend door beide partijen. Tarvo en de Cliniclowns zijn een bijzondere samenwerking aangegaan. Van elk verkocht Tarvo moutbrood, zal Cliniclowns een bijdrage ontvangen. Op de website www.tarvo.nl wordt hiervan dagelijks de stand bij gehouden.

Beeldmateriaal verkrijgbaar.