VAN LUYKEN COMMUNICATIE
Onthulling nieuw logo Tarvo
Persbericht
Utrecht, 3 april 2005. Vanmiddag is het nieuwe logo onthuld van
Tarvo. Met de herintroductie van het bekende broodmerk richt zich op
jongeren en hun opvoeders. Het bakkertje en Tarvo hebben een
eigentijdser uiterlijk gekregen. Dit geldt ook voor de dagelijks
wisselende themazakken van de broodverpakking.
Tijdens de allereerste dag van de Nationale Food Week heeft de
coördinator van Tarvo, Ad Overgaag, het eerste vernieuwde Tarvo brood
overhandigd aan Hans Geels, zakelijk directeur van Stichting
Cliniclowns Nederland. Tevens zijn de samenwerkingscontracten
ondertekend door beide partijen. Tarvo en de Cliniclowns zijn een
bijzondere samenwerking aangegaan. Van elk verkocht Tarvo moutbrood,
zal Cliniclowns een bijdrage ontvangen. Op de website www.tarvo.nl
wordt hiervan dagelijks de stand bij gehouden.
Beeldmateriaal verkrijgbaar.