een vierdaagse communicatie training voor traffic & operations
managers.
Er is vakkennis genoeg. Maar hoe zit het met de vaardigheden? Alert
zijn. Weten waar het om draait. Dat heeft veel meer te maken met
communicatie vaardigheden dan met vakkennis of ervaring. En de
kwaliteit van de zakelijke contacten telt meer en meer naarmate de
druk groter wordt. De kernvraag voor een traffic & operation manager
is hoe effectief hij of zij communiceert. Is die manager in staat om
te overtuigen, te onderhandelen, tegenstrijdige belangen te managen of
eigen initiatieven te presenteren? Weet die manager de juiste toon te
slaan naar zowel creatieven als account?
Traffic & operation managers mogen dan wel werken in de wereld van
commerciële communicatie zijn, maar of ze óók specialisten zijn in
intermenselijke communicatie? Een verdieping in kennis, inzichten en
communicatieve vaardigheden draagt zeker bij aan de professionaliteit
en alertheid. Dat geldt voor het bureau maar vooral ook voor de
traffic & operation manager zelf. Immers, als die meer controle over
zichzelf heeft in zakelijke gesprekken dan heeft hij minder last van
stress. En dat vergroot de effectiviteit en draagt ook enorm bij aan
het plezier in het werk.
Meer weten? Lees het vierdaagse programma.
Datum:
Najaar 2005
Docent: Maximiliaan Winkelhuis en Christine Lankwarden (MaximuM)
Voor wie: 0perations, productie en trafficmanagers
Kosten: EUR 1.700,-
Duur: vierdaagse-training