Ingezonden persbericht


----------
Nieuwe versie van SuperAgent® Application Performance Analyzer bespaart tijd door automatiseren van Service Level Management

Passieve analyzer aan de serverzijde traceert en meet snel de responsetijd van de eindgebruiker en herkent snel de oorzaak van vertragingen, zonder desktop of server agents

EVERETT, Washington (Verenigde Staten) - Fluke Networks kondigt vandaag een belangrijke verbetering van de SuperAgent Application Performance Analyzer aan. SuperAgent 6 is een passieve analyzer aan de serverzijde die de responsetijd van de eindgebruiker snel traceert en meet, zonder desktop of server agents. SuperAgent 6 stelt organisaties in staat de responsetijd onder te verdelen in delay-componenten voor applicatie, netwerk en server om op deze manier naleving van Service Level Agreement (SLA) te garanderen.

Met SuperAgent 6 kunnen IT-organisaties met behulp van één eenvoudig inzetbaar product beschikken over rapportage op ondernemingsniveau voor de CIO, de IT-manager en de operationele groep. Beheerders kunnen de gevolgen die wijzigingen in de infrastructuur op de responsetijd van de eindgebruiker hebben, testen en meten; bijvoorbeeld het upgraden van een verbinding, het consolideren van servers en het in gebruik nemen van een nieuwe codeversie.

----------

> Nieuwe versie van SuperAgent® bespaart tijd door automatiseren van Service Level Management

Mills, Hughes & Partners
Tel: +31 - 40 - 2110110
Fax: + 31 - 40 - 2651020
Po Box 6310
5600 HH Eindhoven, The Netherlands
www.mills-advertising.com