Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Studie Keuze Programma nu ook compleet voor masters

Amsterdam, 25 april 2005- Nu deze week het kamerdebat rond de plannen in het Hoger Onderwijs en de studentenacties plaatsvinden, is er ook goed nieuws voor studenten. Het Studie Keuze Programma, het landelijke digitale informatiesysteem voor studiekeuze, is nu ook voor alle masteropleidingen compleet. Hiermee zijn gegevens van alle bachelor- en masteropleidingen in Nederland gevat in een volledig en objectief zoekprogramma, waarin ook de zogenaamde SKI-gegevens van de overheid zijn opgenomen. Het Studie Keuze Programma heeft een eigen redactie, bestaat sinds 1995 en wordt op jaarbasis door 1,8 miljoen mensen gebruikt als belangrijk(st)e bron voor objectieve studiekeuze-informatie. Daarmee is het veruit het meest gebruikte digitale systeem voor studiekeuze. Het Studie Keuze Programma draait onder andere op Schoolweb.nl en Sum.nl.

Aromedia

Aromedia is uitgever van de merken TKMST, Sum en Carp. Deze merken omvatten onder andere tijdschriften, gidsen, agenda's, websites en cd-rom's. Tevens organiseert Aromedia elk jaar Studie Beurs en doet ze onderzoek onder ruim 31.000 scholieren en studenten. Alle producten van Aromedia worden gemaakt ter ondersteuning van scholieren, studenten en professionals, in de leeftijd van 11 tot en met 37 jaar, bij het maken van belangrijke keuzes op het gebied van studie, werk en leven.

­­­­­­­#####