Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

Telfort hoofdsponsor N.E.C.

Telfort sponsort de club en ondersteunt N.E.C. supporters

Amsterdam, 26 april 2005 - Telfort is de nieuwe hoofd- en shirtsponsor van N.E.C. voor het seizoen 2005/2006. Het sponsorcontract is voor de duur van 1 jaar met de intentie tot verlenging. Telfort ziet de sponsoring van N.E.C. als een sterk platform voor diverse communicatie activiteiten, zowel voor de zakelijke als consumenten markt. Telfort sponsort niet alleen de club N.E.C., maar ondersteunt ook de N.E.C. supporters met een seizoenskaart, nieuw shirt en mobieltje bij het afsluiten van een Telfort 200 abonnement. Deze unieke aanbieding, speciaal voor N.E.C. supporters, start op 2 mei.

Sportsponsoring past bij Telfort door de overeenkomsten als competitie, prestatievermogen, toewijding, professionaliteit en ambitie. N.E.C. is een professioneel georganiseerde club met landelijke bekendheid, zichtbaarheid en regionale sympathie. Telfort ziet met de sponsoring van N.E.C. een goede gelegenheid om Telfort nog meer zichtbaarheid te geven bij ondernemers en consumenten in heel Nederland en ook specifiek in regio Nijmegen.

Directeur Algemene Zaken van N.E.C., Jacco Swart, is blij met de gesloten overeenkomst: 'Met Telfort sluit een prachtig bedrijf en een A-merk zich aan bij N.E.C. Telfort is een stabiel bedrijf wat zijn oorsprong in Nederland vindt en het is een dynamische en ambitieuze organisatie met veel ondernemersgeest. Wij zijn als club trots Telfort aan ons te kunnen binden en we rekenen op een mooie samenwerking.'

De eerste wedstrijd van N.E.C. onder de Telfort-vlag is in het weekend van 13 en 14 augustus.

Naast N.E.C. sponsort Telfort de schaatsploeg Team Telfort, met onder andere Bob de Jong en Gretha Smit. Ook ondersteunt Telfort Nederlands Formule 3 talent Giedo van der Garde.

Over Telfort
Telfort is een zelfstandige en winstgevende aanbieder van mobiele telecommunicatie voor particuliere en zakelijke klanten. Telfort biedt kwalitatief goede producten tegen zeer scherpe prijzen. Hiervoor beschikt Telfort over een netwerk van hoge kwaliteit en stelt zij de klantenservice centraal voor haar ruim 2.2 miljoen klanten. Telfort is een inventieve organisatie die snel op marktontwikkelingen inspeelt.

Naast het eigen merk heeft Telfort in korte tijd een nieuw marktsegment tot ontwikkeling gebracht: de wholesale-markt. Albert Heijn, EasyMobile, Debitel, Lebara, MEC Solutions, Peptalk, Tele 2, Transatel en Versatel kozen al voor Telfort om onder eigen naam mobiele diensten aan te bieden. Telfort verbreedt met deze partnerbenadering haar bereik in specifieke marktsegmenten.
- EINDE PERSBERICHT -

Noot voor de redactie (