Ingezonden persbericht

Advertentieacquisitie health naar uitgeverij Mix Media

Uitgeverij Mix Media, onder meer uitgever van de tijdschriften Gezondheid en BETER, verzorgt vanaf 9 mei 2005 de advertentieacquisitie van het blad health van Achmea. De advertentieacquisitie was hiervoor in handen van Achmea zelf.

Vier maal per jaar verschijnt health, uitgegeven door Sanoma Uitgevers, in een oplage van 1,2 miljoen exemplaren (bron: HOI-cijfers vierde kwartaal 2004). Iedere verzekerde met een zorgpolis van Achmea krijgt health thuisgestuurd.

Directeur Ben Bouter van Mix Media is verheugd over de overeenkomst: Met onze titels Gezondheid en BETER hebben wij al een marktaandeel van meer dan vijftig procent in het segment lifestyle- en gezondheidsbladen. Met het blad health erbij is Mix Media een interessante partner voor elke adverteerder die zich in deze markt wil presenteren.

De advertentieacquisitie is niet het eerste gezamenlijke project van beide partijen. Eerder ontwikkelde het cursusinstituut van Mix Media vijf schriftelijke cursussen voor Achmea: Stoppen met roken, Natuurlijk mooi, Lekker slank, Anders genezen en Lekker in je vel.

/////

9 mei 2005



Ingezonden persbericht