Ingezonden persbericht


Persbericht

Wolters-Noordhoff zet web selfservice in voor klanten én medewerkers

24 uur per dag direct antwoord op vragen

Wilp, 18 mei 2005 -- Uitgeverij Wolters-Noordhoff heeft onlangs het eService Center(TM) van Trinicom in gebruik genomen. Docenten, particulieren en boekhandels kunnen dankzij dit systeem 24 uur per dag op de website van Wolters-Noordhoff terecht voor beantwoording van hun vragen. In een later stadium gaat de uitgeverij het systeem ook intern inzetten.

Wolters-Noordhoff heeft voor het gebruik van het eService Center(TM) gekozen om haar service en bereikbaarheid voor klanten te vergroten. Doordat steeds meer klanten hun weg naar het callcenter van het bedrijf weten te vinden ontstond het idee daarnaast andere mogelijkheden te zoeken om het contact met de klant goed te faciliteren.

Roy Eysbach, Marketing & Sales Development Manager bij Wolters-Noordhoff: "Dankzij het eService Center(TM) kunnen wij onze klanten weer sneller en beter van dienst zijn. In de kennisbank van het systeem vinden onze callcenter medewerkers eenvoudig en snel de benodigde informatie. Op de website is de belangrijkste informatie bovendien ook buiten kantooruren beschikbaar voor onze klanten." Om klanten en relaties optimaal te laten profiteren van deze nieuwe web selfservice mogelijkheid gaat Wolters-Noordhoff de dienst duidelijk zichtbaar en toegankelijk maken, door bijvoorbeeld de top 5 van meest gestelde vragen op de homepage te plaatsen.

Wolters-Noordhoff koos voor Trinicom omdat die organisatie een totaaloplossing biedt, met een sterke focus op web selfservice. Nog voor de zomer zullen ook de modules agent support en e-mail response management in gebruik genomen worden. De IT-afdeling van de uitgeverij gaat het systeem bovendien intern inzetten. "We hebben gemerkt dat het vullen van de database heel eenvoudig is en vrijwel geen technische kennis vereist. Onze medewerkers zijn enthousiast over het gebruiksgemak. Vandaar dat we besloten hebben het eService Center(TM) ook te gaan gebruiken om IT-gerelateerde vragen van onze ruim 450 werknemers snel en doeltreffend af te kunnen handelen," aldus Eysbach.

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management en agent support. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: het Trinicom eService Center(TM). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom haar klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde eService software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot haar klantenkring rekenen, waaronder ClientLogic, Thales, Zilveren Kruis Achmea, Volkswagen/Audi, Waterschapsbedrijf Limburg en internetprovider Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Over Wolters-Noordhoff
Wolters-Noordhoff is dé uitgever van leermiddelen en aanbieder van multimediale leeroplossingen voor het onderwijs (van basisschool tot universiteit), voor de lerende werknemer en voor thuis. Het bedrijf is gevestigd in Groningen en Houten en heeft ca. 450 medewerkers in dienst. Wolters-Noordhoff b.v. is een dochteronderneming van Wolters Kluwer n.v.; het bedrijf maakt deel uit van de divisie Wolters Kluwer Education. Voor meer informatie zie: www.wolters.nl.

Over Wolters Kluwer
Wolters Kluwer is een wereldwijd opererende, toonaangevende aanbieder van informatie services. De omzet in 2004 bedroeg meer dan EUR 3.3 miljard. Wolters Kluwer heeft ca. 18.400 medewerkers in Europa, Noord-Amerika en Azië. De kernactiviteiten van Wolters Kluwer zijn health, corporate services, finance, tax, accounting, law, regulation, en education. Het aandeel Wolters Kluwer is genoteerd aan de Euronext Amsterdam en is opgenomen in de AEX en Euronext 100 indices. Voor meer informatie zie: www.wolterskluwer.com


---

Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn, tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com

Contactpersoon bij Wolters-Noordhoff:
Roy Eysbach, tel: 030 - 638 33 21, e-mail: r.eysbach@wolters.nl