MediaPlaza


Executive evening CRM&Marketing Intelligence Introductie

Executive evening CRM & Marketing Intelligence

Wat is het, wat doet het en op welke manier werkt het voor de marketeer?

Introductie

Donderdag 19 mei 2005
18:00 - 21:00 uur
Media Plaza, Utrecht

Executive evening
In 2005 gaat MarketingPlaza.nu een hele serie van executive evenings organiseren. Het doel van deze avonden is om over de diverse onderwerpen op het gebied van interactieve sales, marketing en communicatie introducties te geven. In één avond krijgt de bezoeker een overzicht over het desbetreffende onderwerp. De doelgroep is dan ook de professional die nog geen kennis heeft van het onderwerp, maar zich hier wel op wil/moet oriënteren.

Waarom?
Op deze avond wordt ingegaan op de basisbeginselen van CRM, maar ook hoe je vanuit deze basis veel meer kunt doen dan alleen maar NAW gegevens van klanten, prospects, etc. bijhouden. Hierbij passeren zaken als forecasting, prospecting, etc. de revue. Nog een stap verder is marketing intelligence: met de gegevens in je database valt veel meer te doen dan je in eerste instantie misschien zou denken. Tactisch en strategisch kan marketing intelligence een belangrijke rol spelen in het marketing- proces.

Voor wie?
Sales-, communicatie-, en marketingprofessionals

Door wie?
Deze executive evening wordt georganiseerd door MarketingPlaza.nu in samenwerking met diverse experts

Meer informatie
Wilt u meer weten over deze bijeenkomst, neem dan contact op via programma@marketingplaza.nu

Deze sessie is onderdeel van Marketingplaza.nu. Dit kennisplatform is een initiatief van Media Plaza te Utrecht. Doel is om tezamen met de (internationaal gelieerde) branche- en vakorganisaties - NIMA, DDMA, VEA E-com, Pragma, MEC, CCMA, IAB, IPAN, SpinAwards, Cascadis, EMMA, SMA, BVA en ANMA - het innovatieve en interactieve karakter binnen het marketing-, communicatie- en salesvakgebied te bevorderen. Daarnaast wordt dit initiatief ondersteund door diverse kennispartners.