Ingezonden persbericht


Persbericht

AT&T sluit overeenkomst met United Business Media ter waarde van $16,5 miljoen

Londen, mei 2005 - AT&T heeft een overeenkomst voor drie jaar ter waarde van $16,5 miljoen getekend met United Business Media Plc., een toonaangevende service provider op het gebied van bedrijfsinformatie. De overeenkomst is een uitbreiding van de bestaande langdurige relatie tussen beide ondernemingen.

De merken van United Business Media zijn onder andere PR Newswire, een wereldwijde nieuwsdistributieservice; CMP Publications, een wereldwijde mediaonderneming die zich met name richt op de sectoren technologie en gezondheidszorg; en NOP World, dat zich richt op marktonderzoek.

"Onze activiteiten zijn sterk afhankelijk van de stabiliteit en betrouwbaarheid van het netwerk", aldus Matthew Graham-Hyde, CIO bij United Business Media. "AT&T biedt het betrouwbare platform dat we nodig hebben voor succes. We zijn blij dat we onze zakelijke relatie kunnen uitbreiden met deze overeenkomst."

Via de veilige AT&T customer portal, AT&T BusinessDirect®, kan United Business Media de prestaties van het netwerk en de applicaties monitoren. Met AT&T BusinessDirect kunnen ondernemingen efficiënter opereren, onder andere door online toegang tot real-time rapportages over netwerkprestaties en rechtstreekse verbinding met systemen voor probleembeheer. AT&T BusinessDirect is onlangs door Yankee Group erkend voor de beste online ondersteuning en service-ervaring voor klanten in deze sector.

Over AT&T
AT&T (www.att.com) is wereldwijd toonaangevend op het gebied van voice- en datacommunicatie voor particulieren, bedrijven en overheden. AT&T biedt een van de modernste communicatienetwerken en wordt hierbij ondersteund door de research en development mogelijkheden van AT&T Labs. De organisatie is toonaangevend op het gebied van zakelijke data- en internetdiensten en biedt outsourcing, consultancy en netwerkintegratie voor grote organisaties. AT&T is eveneens een marktleider op het gebied van lokale, interlokale en internetdiensten en transactiegebaseerde diensten in de Verenigde Staten zoals prepaid telefoonkaarten, collect calling en telefonische inlichtingen. De jaaromzet van AT&T bedroeg in 2004 $30,5 miljard. Meer dan 40 miljoen particulieren en 4 miljoen zakelijke klanten vertrouwen dagelijks op de kwalitatief hoogwaardige communicatie van AT&T. AT&T is meermaals onderscheiden voor uitstekende performance en klantondersteuning. Voor meer informatie over AT&T in Europa: www.att.com/emea

Over United Business Media
United Business Media Plc. (www.unitedbusinessmedia.com) is een toonaangevende leverancier van professionele informatiediensten voor de sectoren technologie, gezondheidszorg, media, automotive, financiële dienstverlening en vastgoed. UBM levert diensten op het gebied van nieuwsverspreiding, marktonderzoek, publicatie en evenementenorganisatie aan klanten overal ter wereld. De merken omvatten onder andere PR Newswire, 's werelds grootste nieuwsdistributieservice; NOP World, een van grootste marktonderzoeksbureaus ter wereld; en CMP, de B2B media en tentoonstellingsgroep actief op het gebied van high-tech, gezondheidszorg, vastgoed, entertainment en sieraden en mode in de VS, het Verenigd Koninkrijk, Azië en Europa.

Voor redactionele informatie:
Marald Brons
Influx PR
055 - 3663034
marald@influx-pr.com